مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش دهنده بهترین تفاله گوجه دامی مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله گوجه دامی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟همه چیز درباره فواید تفاله گوجه دامی مرغوبفروش ویژه تفاله گوجه دامی مرغوب

خرید و استفاده از تفاله گوجه دامی مرغوب می توان به آسانی و به خوبی نیاز دامداران محترم در سطح کشور را تامین و بر طرف نماید، این نوع تفاله ها برای بهبود گوشت و شیر دام بسیار مناسب است، سفارش دهنده این محصول از بهترین تولید کننده و بدون هر گونه رابطه و واسطه این محصول ر ا سفارش می دهند و با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت برای فروش به بازار عرضه می کند، تا مشتریان و خریداران با خیال راحت تر اقدام به خرید این محصول نمایند.

سفارش دهنده بهترین تفاله گوجه دامی مرغوب

تفاله گوجه دامی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

تفاله گوجه دامی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟ یکی از محصولاتی که برای دام استفاده کاربردی و مهم دارد، تفاله گوجه است، این محصول معمولا بعد از این که از گوجه ها رب درست شد، به دست می آید و طی مراحل مختلف خشک شده و برای استفاده دام حاضر می شود، از این رو، امروزه انواع و اقسام تفاله گوجه در بازار وجود دارد، که تفاله گوجه مرغوب دارای ویژگی ها و مشخصاتی خاصی می باشد، که لازم است در زمان خرید به آن دقت و توجه داشت، از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تازه و سالم بودن: این محصول باید تازه باشد و دارای کپک زدگی و یا آلودگی نباشید، چرا که در این صورت می تواند برای سلامتی دام مضر باشد، از این رو، باید به تازه بودن محصول دقت و توجه داشت.
  • تمیز و پاک بودن: از دیگر مشخصاتی که تفاله گوجه دامی دارد، تمیز و پاک بودن آن است، این ویزگی بستگی به نوع تهیه و روند تولید این محصول دارد و با توجه به ظاهر و دقت محصول می توان آن را تشخیص داد.

در کنار اینها، می توان به دیگر مشخصات آن، مانند ترکیبات موجود در داخل محصول، قیمت محصول و بسته بندی آن و شرایط نگهداری نیز اشاره کرد، همه اینها، نشان دهنده مرغوبیت و کیفیت بالای این محصول می باشد.

همه چیز درباره فواید تفاله گوجه دامی مرغوب

همه چیز درباره فواید تفاله گوجه دامی مرغوب استفاده از تفاله گوجه دامی نه تنها برای رفع گرسنگی و برطرف کردن نیازهای دام بسیار مهم و کاربردی است، بلکه این محصول فواید زیادی برای دام دارد و می تواند بر روی شیر و گوشت دام تاثیر بسیار زیادی بگذارد و کیفیت آنها را ارتقا دهد، از این رو، در مورد فواید این محصول می توان گفت که استفاده از تفاله گوجه در جیزه غذاهایی دام دارای مزیت های زیادی است، از جمله فواید تفاله گوجه می توان به این موارد اشاره کرد:

  • داشتن ارزش غذایی بالا: یکی از مهمترین و اصلی ترین فواید این محصول برخورداری آن از ارزش غذایی بالایی می باشد، از این رو، لازم است که در جیره غذایی دام به ویژه گاو گنجانده شود.
  • تقویت و بهبود کیفیت گوشت و شیر دام: گنجاندن این محصول در جیزه غذایی دام به ویژه گاو سبب بهتر شدن کیفیت شیر و گوشت تولید می شود، از این رو، می توان بازار را رونق بخشید و سود بالایی به دست آورد و حتی سبب کاهش قیمت محصولات لبنی و گوشتی نیز شد.

فروش ویژه تفاله گوجه دامی مرغوب

فروش ویژه تفاله گوجه دامی مرغوب یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه هایی که بسیاری از دامداران در شرایط اقتصادی کنونی دارند، تامین خوراک دام می باشد، از این رو، برای بسیاری از آنها این سوال مطرح است که در این بازار آشفته چگونه می تواند اقدام به سفارش تفاله گوجه مرغوب و با کیفیت با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت نمود.؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که برای قیمت گذاری این محصول معیارهای زیادی وجود دارد ولی با این وجود خرید از فروش ویژه تفاله گوجه دامی مرغوب می توانند خریدی به صرفه و مناسب باشد، که قیمت ها را کاهش می دهد از این رو، برای خرید بهترین و مرغوب ترین تفاله گوجه دامی می توان به صورت اینترنتی از فروش ویژه آن استفاده کرد و خریدهای خود را در تناژهای بالا و بدون محدودیت با قیمت مناسب انجام داد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید