مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم تفاله گوجه دامی مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله گوجه دامی مرغوب چگونه تولید می شود؟بهترین روش استفاده از تفاله گوجه دامی مرغوبفروش عمده تفاله گوجه دامی مرغوب

خرید مستقیم تفاله گوجه دامی مرغوب این امکان را به خریدار می دهد تا بتواند به حجم بالایی از این محصول با قیمت مناسب دست پیدا کرده و علاوه بر آن از قیمت مناسب نیز بهره مند گردد چراکه در خرید مستقیم واسطه گران حذف گردیده و متقاضی بتواند نرخی کمتر از نرخ بازار برای خرید و تهیه آن دست پیدا کند. ‌

خرید مستقیم تفاله گوجه دامی مرغوب

تفاله گوجه دامی مرغوب چگونه تولید می شود؟

تفاله گوجه دامی مرغوب چگونه تولید می شود؟ گوجه از جمله صیفی‌ جاتی می باشد که علاوه بر اینکه دارای مصارف غذایی زیادی برای انسان است برای دام نیز بسیار مفید بوده و استفاده های گسترده ای برای دام و طیور نیز برخوردار است. مصارف گوجه برای انسان به شکل گوجه خام، رب، سس و … می باشد که ضایعات حاصل از آنها برای دام نیز بسیار مفید بوده و به شکل تفاله برای آنها قابل استفاده می باشد.

تفاله دامی گوجه به دلیل دارا بودن ترکیبات مفید و مغذی که دارد برای تولید خوراک دام بسیار مفید می باشد و به همین علت دارای کاربردهای زیادی می باشد. برای تولید تفاله گوجه واحد تولید کننده بعد از جمع آوری حجم زیادی از ضایعات گوجه، پوست گوجه و بخش های مختلف این محصول، آنها را با استفاده از دستگاه خشک کن خشک نموده و آنها را مرحله‌ بعد آماده می کند.

در مرحله بعد تفاله های خشک شده را وارد دستگاه آسیاب کرده و با استفاده از دستگاه مذکور آنها را به صورت پودر شده تولید و برای فروش به بازار آماده می نماید.

بهترین روش استفاده از تفاله گوجه دامی مرغوب

بهترین روش استفاده از  تفاله گوجه دامی مرغوب تفاله گوجه به اشکال مختلفی برای دام قابل استفاده است و عمدتا به دو صورت تفاله گوجه تر و تفاله گوجه خشک قابل استفاده بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. تفاله گوجه در ترکیبات خود دارای ویتامین هایی مانند ویتامین A، ویتامین B، پروتئین و ترکیبات مختلف دیگری بوده که نقش موثری در سلامت دام و طیور ایفا خواهد کرد.

بهترین روش استفاده از تفاله گوجه دامی مرغوب به صورت تازه می باشد و می تواند به برطرف کردن نیاز دام کمک شایانی نماید، این ماده غذایی برای مشکلات گوارشی دام نیز بسیار مفید می باشد و از خواص زیادی برخوردار است. بهترین روش استفاده از تفاله گوجه دامی مرغوب بستگی به مصرف کننده دارد و می تواند آن را به صورت خشک و مخلوط کردن با کاه در اختیار دام قرار دهد و یا اینکه به صورت تازه و خام و یا همراه با علوفه مورد استفاده قرار گیرد.

مصرف تفاله گوجه اگر بیش از حد باشد می تواند مسمومیت های زیادی را برای دام داشته باشد به همین علت در مصرف آن جانب احتیاط رعایت گردد و میزان مناسبی آن در طول روز برای دام ها استفاده شود.

فروش عمده تفاله گوجه دامی مرغوب

فروش عمده تفاله گوجه دامی مرغوب تفاله گوجه به دلیل مصارف زیادی که برای دام دارد از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است و به صورت عمده خرید و فروش می گردد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. فروش عمده تفاله گوجه دامی راهی برای دست یافتن خریدار و دامدار به حجم زیادی از این ماده غذایی می باشد به نحوی که می تواند نیاز دام خود را به خوبی برطرف نماید.

فروش عمده این محصول به اشکال مختلف و مانند فروش حضوری و غیرحضوری انجام می شود و و فرد با در نظر گرفتن شرایط فروش این محصول می تواند آن را در بالاترین سطح کیفی و نازلترین قیمت خریداری کرده و از خرید آن به حاشیه سود بالایی دست پیدا نماید.

فروش این محصول به صورت آنلاین از طریق این سایت اینترنتی انجام می‌ شود و متقاضی در هر نقطه از کشور که باشد نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می تواند در سریع‌ ترین زمان ممکن به حجم بالایی از این محصول دست پیدا نماید و کافی است که سفارشات خود را عرضه کرده تا بتواند آن را در بازه زمانی کوتاه درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نماید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید