مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله سیب خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

همه چیز درباره تفاله سیب خوراک طیورفروش تفاله سیب خوراک طیور

استفاده از تفاله سیب جهت تغذیه دام در کشور سابقه طولانی دارد اما در سال‌های اخیر استفاده از آن جهت خوراک طیور نیز به تدریج در حال رایج شدن است. علت استفاده از این محصول جهت طیور به نوع ترکیبات مغذی موجود در آن و شیوه فرآوری تفاله بر می‌گردد.
خرید تفاله سیب خوراک طیور توسط کارخانجات تولید این خوراک و به شکل عمده انجام می ‌گیرد و می ‌توانند آن را در تناژ بالا با قیمت ارزان از فروشنده خریداری کنند. این محصول در بهترین شکل و با وسیله نقلیه مناسب به آدرس خریداران ارسال گردد.

خرید تفاله سیب خوراک طیور

همه چیز درباره تفاله سیب خوراک طیور

همه چیز درباره تفاله سیب خوراک طیور کسب سودآوری بیشتر از صنعت مرغداری در سال‌های اخیر به شدت وابسته به کاهش هزینه‌های خوراک می باشد. خوراک به تنهایی ۶۰ تا ۷۰ درصد هزینه‌های این واحدها را تشکیل می ‌دهد و به همین جهت استفاده صرف از اقلامی همچون کنجاله سویا و ذرت وارداتی که گران قیمت هستند برای صنعت پرورش طیور از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود بنابراین باید جیره های متعادل با پایین ترین قیمت تهیه شود و لازمه این کار استفاده از اقلام جدید خوراکی است که در داخل کشور تولید شوند و قیمت پایینی نیز داشته باشند.

تفاله سیب از جمله محصولاتی است که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. این محصول میزان پروتئینی در حدود ۷ درصد دارد و انرژی آن در حد متوسط است همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی فیبر است. این تفاله به صورت پودر می ‌تواند جایگزین بخشی از ذرت یا کنجاله سویا شود و به این ترتیب در ایجاد جیره‌های ها خوراک طیور با قیمت ارزان نقش داشته باشد.

از نقش‌های دیگر این محصول افزایش خوش خوراکی دان پلت است و با اضافه کردن آن به مقدار مشخص به خوراک و پلت کردن آن، خوش خوراکی آن افزایش پیدا می ‌کند که ین کار مصرف غذا بیشتر و ضریب تبدیل خوراک به گوشت را کاهش می ‌دهد و این از نظر اقتصادی برای واحدهای مرغداری اهمیت بسیار زیادی دارد.

فروش تفاله سیب خوراک طیور

فروش تفاله سیب خوراک طیور فروش تفاله سیب خوراک طیور توسط ارائه کننده این محصول به بازار انجام می شود و خریداران عمده می ‌توانند جهت سفارش این محصول به طور مستقیم و بدون واسطه با فروشنده ارتباط داشته باشند. این تفاله از طریق همین وب سایت به خریداران عرضه می‌شود و آنها می توانند مشخصات این محصول را به طور کامل در سایت مطالعه نموده و پس از استعلام قیمت نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

فروش مستقیم و بدون واسطه از طریق این وب سایت توسط فروشنده روشی بسیار ایده آل برای افرادی است که می ‌خواهند این محصول را با نازلترین قیمت به دست آورند. در این روش نیازی به حضور فیزیکی خریدار در مرکز فروش این محصول نبوده و تنها با دسترسی به اینترنت و از طریق گوشی هوشمند به راحتی می توان این محصول را سفارش داد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید