مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله خوراک دام با تخفیف ویژه

آنچه در این مقاله میخوانید...

توصیه هایی برای خرید تفاله خوراک دام اعلاآسان ترین روش خرید تفاله خوراک دامبزرگترین مرکز خرید تفاله خوراک داممرجع خرید انواع تفاله دامی مرغوب

از آن جا که می دانید دامداران از مواد غذایی مختلفی به منظور خوراک دام استفاده می نمایند؛ یکی از خوراک های دام که با وجود مواد مغذی از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است، تفاله می باشد؛ شاید این سوال که تفاله چیست در ذهن بسیاری از افراد نقش بندد؛ باید بگوییم بعد از آبگیری میوه هایی از قبیل سیب، هویج و چغندر آن چه باقی می ماند، تفاله است. این محصول با وجود فیبر بالا از ارزش غذایی خوبی برخوردار است؛ در همین راستا امکان خرید تفاله خوراک دام با تخفیف ویژه فراهم آمده است تا دامداران عزیز بدون دغدغه قیمت به خرید این محصول بپردازند.

خرید تفاله خوراک دام با تخفیف ویژه

توصیه هایی برای خرید تفاله خوراک دام اعلا

توصیه هایی برای خرید تفاله خوراک دام اعلا درست است که تفاله یکی از محصولاتی است که به عنوان خوراک دام مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ با این وجود بهتر است برای خرید این محصول نکاتی را مد نظر قرار دهید تا انواع تفاله دامی را با کیفیتی بالا خریداری نمایید؛ یکی از نکات مهم و اساسی توجه به سالم بودن تفاله می باشد؛ منظور از سالم بودن تفاله این است که از زمان تولید این محصول مدت زمان زیادی نگذشته باشد تا سطح وسیعی از این محصول به صورت کپک زده در نیامده باشد؛ البته این مورد درباره تفاله های خیس باید مد نظر قرار گیرد و در مورد تفاله هایی که به صورت خشک خریداری می گردند بهتر است به خالص بودن این محصول و عدم وجود ناخالصی در این نوع تفاله توجه نمود.

در صورتی که تفاله خشک با ناخالصی هایی از قبیل چوب، سنگ و یا پلاستیک مخلوط باشد، از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست؛ البته از آن جا که خریداران تفاله معمولا این محصول را به صورت عمده و به میزان زیاد خریداری می نمایند، بهتر است به اعتبار فروشنده یا مرکز خرید تفاله توجه ویژه داشته باشند و درباره میزان کیفیت تفاله از فروشنده سوال نمایند چون خرید حجم بالایی از تفاله سبب می شود خریداران نتواند تا قبل از استفاده از این محصول، نسبت به کیفیت تفاله آگاهی پیدا کند و معمولا خریداران تفاله بعد از خرید این محصول و باز کردن درب کیسه های تفاله خشک از درجه کیفی و وجود یا عدم وجود ناخالصی در این محصول آگاهی پیدا می کنند.

بهتر است خریداران تفاله دامی این نکته را نیز در نظر بگیرند که تفاله باید در کنار سایر مواد غذایی مورد نیاز دام از جمله علوفه، جو و سویا مصرف گردد چون با وجود ویتامین ها و مواد معدنی مختلف در انواع تفاله، نباید سایر مواد غذایی دام، کنار گذاشته شود بنابراین استفاده از تفاله همراه با سایر مواد غذایی خوراک دام در رشد و پرورش بهتر دام ها تاثیر بهتری دارد.

آسان ترین روش خرید تفاله خوراک دام

آسان ترین روش خرید تفاله خوراک دام همان طور که می دانید امروزه مراکز مختلفی اقدام به فروش تفاله خوراک دام می کنند؛ یکی از ساده ترین روش ها برای تهیه این محصول، خرید اینترنتی می باشد؛ در این نوع خرید، مشتریان تفاله بدون نیاز به صرف وقت می توانند به راحتی از طریق سایت های فروش اینترنتی اقدام نمایند؛ معمولا فروشنده ها تصاویری از تفاله های تولیدی را در این سایت ها قرار می دهند و نحوه فروش این محصول به صورت فله و یا بسته بندی را مشخص می نمایند.

بعضی از سایت ها قیمت روز محصولات خود را نیز مشخص کرده اند و بعضی دیگر این امکان را برای خریداران فراهم می آورند تا با مشاوران فروش این کالا ارتباط برقرار نمایند و هر گونه سوال درباره قیمت و یا کیفیت محصول دارند از فروشنده بپرسند؛ البته افرادی که قصد خرید اینترنتی تفاله را دارند، باید نسبت به اعتبار سایت اطمینان حاصل نمایند چون از آن جا که مشتریان تفاله در بیشتر موارد میزان زیادی از این محصول را خریداری می نمایند، در صورت بی اعتبار بودن سایت، برگرداندن پول پرداختی کار مشکلی است و در این حالت متضرر خواهند شد.

بزرگترین مرکز خرید تفاله خوراک دام

بزرگترین مرکز خرید تفاله خوراک دام بزرگترین مرکز خرید تفاله خوراک دام باید با فراهم آوردن بهترین و باکیفیت ترین نوع تفاله اعتماد خریداران را جلب نماید تا بتواند مقدار بسیار زیادی از این محصول را به فروش برساند؛ البته قیمت تفاله نیز یکی از موارد مهم و اساسی به شمار می آید که مورد توجه بیشتر خریداران قرار می گیرد؛ از آن جا که بسیاری از دامداران این محصول را در مقادیر بالا خریداری می نمایند، این مراکز باید قیمت مناسب و معقولی برای محصولات خود در نظر بگیرند چون هدف بسیاری از خریداران از تهیه تفاله، پایین آوردن هزینه های پرواربندی دام می باشد.

افرادی که در پرورش دام هایی از قبیل گاو که به خوراک بیشتری در طول روز احتیاج دارد، فعالیت می کنند با استفاده از تفاله، هزینه نگه داری دام را پایین می آورند؛ بنابراین قیمت تفاله همیشه مد نظر دامداران قرار می گیرد. یکی دیگر از مواردی که مراکز خرید تفاله بهتر است مورد توجه قرار دهند، عرضه انواع مختلفی از این محصول می باشد چون هر نوع تفاله خواص و ویتامین های مختلفی دارد مثلا تفاله چغندر دارای کلسیم است و بیشتر مورد استفاده دام های چند معده ای قرار می گیرد و تفاله هویج دارای ویتامین A و K است و سبب خوش خوراکی دام می گردد.

مرجع خرید انواع تفاله دامی مرغوب

مرجع خرید انواع تفاله دامی مرغوب جالب است بدانید تفاله دامی محصولی است که به عنوان ضایعات کارخانه های آبمیوه و مربا به فروش می رسد. معمولا این کارخانه ها تفاله میوه ها را به صورت تر به فروش می رسانند. افرادی که در کار تولید تفاله خشک مشغولند با تهیه این تفاله ها و خشک کردن آن ها محصول مورد نظر را تولید می نمایند. در بیشتر موارد تفاله ها به صورت جدا از هم خشک می شوند و به فروش می رسند چون هر خریداری تفاله میوه خاصی را برای خرید انتخاب می نماید؛ البته قیمت انواع تفاله نیز تا حدودی با هم متفاوت می باشد و این نرخ ممکن است در طول سال با تغییراتی همراه باشد به همین سبب قیمت تفاله هویج با قیمت تفاله گوجه با هم متفاوت می باشد.

یکی از مواردی که خریداران تفاله همواره مد نظر قرار می دهند، کیفیت و مرغوبیت این محصول می باشد؛ در همین راستا مرجع خرید تفاله دامی مرغوب با تهیه و عرضه تفاله میوه های مختلف توانسته توجه خریداران زیادی را به سمت خود جلب نماید؛ تفاله گوجه، پرتقال، انار، جو، هویج، چغندر و سیب از جمله محصولاتی هستند که توسط این مرکز عرضه می گردد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید