مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله خرما خوراک دام درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای مصرف تفاله خرما برای دامفروشنده تفاله خرما خوراک دام درجه یک اصفهان

خرید تفاله خرما خوراک دام درجه یک می بایست، به صورت مستقیم از طریق مراکز تولیدی آن یعنی کارخانه های تولید شیره خرما و هم چنین کارخانه های تولید لواشک انجام شود، البته این کارخانه ها جهت فروش این محصول جانبی دارای مدیران فروش فعال نیز می باشند که از این طریق خریداران می توانند اقدام به خرید تفاله درجه یک بکنند.

خرید تفاله خرما خوراک دام درجه یک

مزایای مصرف تفاله خرما برای دام

مزایای مصرف تفاله خرما برای دام امروزه استفاده تفاله خرما برای خوراک دام بسیار رایج شده است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است تفاله خرما شامل هسته و بقایای گوشتی این محصول مانند پوست آن می باشد این اجزای خرما دارای خواص غذایی و حتی دارویی برای دام می باشد، و از قیمت به نسبت پایینی نسبت به جو و ذرت برخوردار می باشد.

به دلیل خواص بسیار بالای این محصول موجب شده است که از تفاله خرما به عنوان نوعی جایگزین برای ذرت و جو استفاده شود، و موجب کاهش هزینه های تخمین جیره دام ها میشود، و هم چنین جیره غذایی دام را خوش خوراک تر می شود و به دنبال آن موجب چاق و رشد بالای دام می شود. و به تغذیه دام تنوع بالایی می دهد.

امروزه استفاده از جو و ذرت به دغدغه ای فراگیر در بین دام داران تبدیل شده است به همین دلیل استفاده از تفاله محصولات مختلفی مانند تفاله خرما به یک جایگزین مناسب به جای غده های مورد نظر تبدیل شده است،علاوه بر جایگزینی تفاله خرما این محصول سرشار از املاح و ویتامین های مفیدی می باشد که استفاده از این محصول در جیره غذایی دام هایی مانند گاو موجب افزایش شیردهی گاوها می شود و به دنبال آن موجب افزایش بهره وری دام داران نیز می شود گذشته از آن ترکیبات شیر گاو تیز سرشار از املاح مفید خواهد شد. پس از تهیه تفاله خرما از کارخانه های مربوطه اقدام به خشک نمودن و پودر کردن این محصول می کنند و این کار در شرایط استاندارد و بهداشتی انجام می شود.

فروشنده تفاله خرما خوراک دام درجه یک اصفهان

فروشنده تفاله خرما خوراک دام درجه یک اصفهان فروشنده تفاله خرما اصفهان شامل کارخانه های تولیدی محصولات جانبی از خرما می باشند، فروشنده خوراک دام خرما هم چنین شامل دفاتر پخش و فروش این محصول می باشند که اقدام به تهیه این محصول از کارخانه های تولیدی آن نموده و سپس آن را فرآوری و پودر نموده و در اختیار خریداران قرار می دهند، البته وب سایت های اینترنتی معتبر این مراکز نیز از فروشندگان معتبر در این زمینه می باشند که کار فروش را به صورت غیر حضوری آنلاین انجام می دهند، و از طریق باربری های فعال خود ارسال این محصول را به شهرهای مختلف ایران انجام می دهند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید