مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله خرما خوراک دام ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

تاثیر تفاله خرما در تغذیه دامفروش عمده تفاله خرما خوراک دام ارزان

برای خرید تفاله خرما خوراک دام ارزان قیمت شما می توانید به صورت غیر حضوری به وبسایت رسمی و معتبر ما مراجعه نمایید و کالایی را که مد نظر دارید سفارش دهید. این محصول توسط  دستگاه های مجهز و مدرن تهیه و تولید شده است و عاری از هرگونه بیماری و کپک بوده و مدت ماندگاری آن نیز بسیار بالا می باشد. قیمت این محصول با توجه به خواص و فواید که دارد بسیار مناسب بوده و توسط تولید کنندگان تعیین شده است.

خرید تفاله خرما خوراک دام ارزان قیمت

تاثیر تفاله خرما در تغذیه دام

تاثیر تفاله خرما در تغذیه دام تاثیر تفاله خرما در تغذیه دام بسیار زیاد می باشد این محصول سرشار از پروتئین انرژی و فیبر بوده که می‌ تواند سبب افزایش راندمان تولید دام شود و همچنین سرعت رشد را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

دامداران با استفاده از این محصول می‌ توانند به راحتی دام های خود را سیر کنند چرا که این کالا می تواند جانشین مناسبی برای جو ذرات و سویا به شمار رود همچنین این محصول خوش خوراک بوده و کاملا ارگانیک تهیه و تولید شده است و افراد می‌ توانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند.

اگر افراد برای تغذیه دام خود از این محصول استفاده کنند می توانند به راحتی سبب کاهش هزینه تمام شده جیره و تغذیه شوند و همچنین سبب غنی شدن تغذیه دام های خود خواهند شد که این امر در نهایت از لحاظ اقتصادی به نفع دامداران می باشد.

فروش عمده تفاله خرما خوراک دام ارزان

فروش عمده تفاله خرما خوراک دام ارزان فروش تفاله خرما به عنوان خوراک دام عمده هم برای فروشندگان دارای سود نسبتا خوبی می باشد و هم مشتریان می‌ توانند خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی انجام دهند به همین دلیل است که این محصول دارای طرفداران مشتریان بسیار زیادی می باشد.

قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلفی در بازار تعیین و تصویب می‌ شود اما به طور کلی قیمت آن تحت تاثیر عواملی مانند کیفیت، میزان صادرات و واردات آن تعیین شده و فروشندگان تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند با ثابت نگه داشتن قیمت کالا در طول سال سبب جلب رضایت و اعتماد مشتریان شوند.

اگر شما وقت زیادی برای خرید این محصول ندارید می توانید به اقدام به خرید غیرحضوری کنید و در هنگام خرید محصول تمامی اطلاعات لازم را درباره کیفیت و قیمت کالا از پشتیبان فروش دریافت نموده و سپس با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید.

بعد از ثبت سفارش در این وب سایت و پرداخت هزینه محصول کالای خریداری شده ظرف مدت زمان معین و در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد که با خرید اینترنتی و آنلاین می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید