مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله خرما بسته بندی خوراک دام ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

ارزش غذایی تفاله خرما خوراک دامپخش عمده تفاله خرما بسته بندی در تبریز

تفاله خرما خوراک دام یکی از غذاهای مخصوص دام ها به حساب می آیند که نسبت به بقیه خوراک ها ارزان تر می باشد و به راحتی می توان آن را تهیه نمود خرید تفاله خرما بسته بندی و خوراک دام ارزان در این مجموعه صورت می‌گیرد که این محصول با توجه به خواصی که برای دام دارد قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. تفاله خرما بسته بندی خوراک دام فواید زیادی دارد. در ادامه شما را با پخش خوراک دام و تفاله خرما تبریز آشنا می کنیم.

 

ارزش غذایی تفاله خرما خوراک دام

تفاله خرما مخصوص دام با استفاده از  خرما تولید می شود و در طی فرآیندی کاملاً خشک و عاری از هرگونه کپک زدگی و بیماری  تولید می شود .ماندگاری آن ها مناسب است و این محصول انرژی لازم را برای دام ها را تامین می نماید فیبر و پروتئین بسیار بالایی دارد بیش تر برای دام های  استفاده می شود زیرا پروتئین و انرژی و فیبر مناسب بدن آن ها را بالا می‌برد و باعث افزایش وزن آن ها خواهد شد و می تواند به راحتی جایگزین مناسبی برای خوراک دامی سویا و ذرت و جو شود.

این محصول دارای خوش خوراکی بالایی است و کاملا ارگانیک می باشد و هیچ گونه  زدگی ندارد پروتئین تفاله خرما ۷ درصد چربی آن ۴ درصد فیبر خام ۱۵ درصد و رطوبت آن بالای ۶ درصد می باشد انرژی که برای دام تامین می کند ۳۳۴۲ می باشد. تفاله خرما هزینه های اضافی دام را کاهش می دهد زیرا نسبت به جو و صورت مناسب تر است خوراک دام را بیش تر می کند و اشتها آور است و برای تنوع غذایی دام مفید است.

به دلیل تقاضای بالا برای جو و ذرت  آن در بازار حس می‌شود و یافتن جو و ذرت مناسب برای دام ها کار سخت شده است ولی با وجود تفاله خرما می توان جایگزین مناسب را پیدا کرد و دیگر دغدغه غذای دام را نخواهیم داشت.

پخش عمده تفاله خرما بسته بندی در تبریز

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به تفاله خرما نیاز دارید و  نمی دانید این محصول  را از کجا تهیه کنید ما به شما خرید تفاله خرما بسته بندی در تبریز را پیشنهاد می کنیم. نحوه خرید و سفارش این محصول بسیار آسان است و مانند زمان های گذشته زمان بر نمی باشد  برای خرید و سفارش این محصول کافی است با ما تماس بگیرید و از طریق سامانه اینترنتی ما این محصول را سفارش دهید در بسته‌بندی مدنظر با کیفیت عالی برای شما ارسال کرد. این محصول به دلیل  این که کیفیت عالی که دارد به خارج ایران صادر می گردد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید