مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین تفاله هویج برای دام با نازلترین قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

چند نکته طلایی برای خرید تفاله هویج برای دامآیا خرید تفاله هویج برای دام به صرفه استنحوه سفارش و خرید اینترنتی تفاله هویج برای دامخرید مستقیم تفاله هویج برای اسب

تفاله هویج برای دام به صورت عمده در مراکز فروش انواع نهاده های دامی در بازار موجود می باشد. اما این نکته را باید در نظر گرفت که عمده فروشان این حوزه خوراک های دام را با کیفیت های مختلفی از تفاله های دامی تازه گرفته تا تفاله های کهنه و نامرغوب به فروش می رسانند. در این فروشگاه های حضوری قیمت فروش تفاله هویج خوراک دام رنج متفاوتی دارد که پیدا کردن قیمت معقول در کنار کیفیت درجه یک برای خریداران امری دشوار خواهد بود. برای خرید تفاله هویج و همچنین دیگر نهاده های دامی با کیفیت بسیار عالی می توانید خرید خود را از طریق مراجع فروش معتبر و شناخته شده در کشور انجام دهید.

خرید بهترین تفاله هویج برای دام با نازلترین قیمت

چند نکته طلایی برای خرید تفاله هویج برای دام

چند نکته طلایی برای خرید تفاله هویج برای دام ضایعات کارخانجات یکی از مهمترین محصولات به منظور استفاده در خوراک دام و طیور است. این خوراک ها علاوه بر این که با قیمت نسبتا پایینی قابل خرید هستند، برای دام خوش خوراک بوده و قابلیت هضم بالایی نیز دارند. تفاله هویج یکی از این محصولات بوده که محصول کارخانه های آبمیوه گیری است. تجربه نشان داده که دام این محصول را با میل زیادی می خورد. به منظور بالا بردن قابلیت نگهداری تفاله هویج، این محصول را به وسیله نایلون بسته بندی کرده و از این طریق تا سه یا چهار ماه قابلیت نگهداری را بالا می برند.

مواد غذایی موجود در تفاله هویج، سبب شده است تا این محصول، گزینه مناسبی برای خوراک دام به شمار برود. بررسی خواص تفاله هویج نشان می ­دهد که این محصول دارای مقادیر زیادی قند می‌باشد. البته این نوع قند قند کاملا طبیعی است. قند موجود در این ماده می‌تواند تأمین‌ کننده انرژی موردنیاز بدن دام باشد. مصرف این ماده برای دام به‌ راحتی صورت می‌گیرد. اما نکته‌ای که حتماً باید به آن توجه داشت این است که تفاله هویج از پروتئین بالایی برخوردار نیست.

کمبود پروتئین موجود در این محصول، استفاده از ماده دیگری را به‌ عنوان مکمل، ضروری می ­سازد. می توان برای جبران این امر از خود جو و یا تفاله تر جو به صورت فله و یا بسته بندی استفاده کرد که دارای پروتئین گیاهی بالایی است و به راحتی توسط دام مورد مصرف قرار می گیرد. البته ترکیب اینها با سبوس و کاه یک کنستانتره دست ساز و با مواد عالی غذایی برای دام ایجاد می کند و در عین حال، قیمت مناسبی برای جیره به دست می آید.

آیا خرید تفاله هویج برای دام به صرفه است

آیا خرید تفاله هویج برای دام به صرفه است جالب است بدانید که با بالا رفتن قیمت تمامی محصولات طی چند سال اخیر، نهاده های دامی نیز به طور چشم گیری افزایش قیمت داشته اند. برای رفع این مشکل مسئولین و دامداران به این فکر افتادند تا خوراک دام را با دیگر مواد غذایی ارزان قیمت اما در عین حال مفید و مغذی جایگزین کنند. تفاله میوه ها که همان پوست و هسته و به طور کلی باقی مانده حاصل از کارخانجات آبمیوه گیری می باشند را به جای آن که به عنوان زباله دور بریزند، به حالت خمیری شکل در می آورند و برای تغذیه دام به کار می برند.

تفاله هویج یکی از نهاده های دامی مهم به شمار می رود که نتیجه کارخانه تولید کننده آب هویج، مربای هویج و دیگر مواد خوراکی حاصل از هویج می باشد. قیمت تفاله هویج دامی بسیار ارزان می باشد و به همین دلیل استفاده از آن در بین دامداران به شدت مرسوم است. علت پرفروش بودن تفاله هویج دامی به طور کلی موارد زیر می باشند: بالاترین میزان ویتامین A و C را دارد. بسیار خوش خوراک بوده و به راحتی هضم می شود. دام ها آن را با اشتهای ویژه ای میل می کنند.

شایان ذکر است که تفاله هویج در دسته نهاده های دامی فصلی قرار می گیرد، از این رو می توان آن را در بسته بندی های خاص تا حدود 4 ماه نیز نگهداری نمود. اما باید توجه کرد که به دلیل مرطوب بودن این نوع خوراک دام، نگهداری بیش از اندازه آن می تواند موجب کپک زدگی و خرابی بشود. در سال‌ های اخیر، شرایط خاص دامداری به روش صنعتی، خریداران را وادار کرده است تا از مقرون به‌ صرفه‌ترین روش ­ها، برای تهیه خوراک دام ­های خود استفاده کنند. استفاده از ضایعات کارخانه ه­ای رب و سس گیری و کنستانتره به‌ منظور تأمین خوراک دام ­ها، امروزه کاربر زیادی پیدا کرده است.

یکی از این خوراک ­ها، خرید تفاله هویج به قیمت ارزان از فروشندگان می­ باشد. تفاله هویج، علاوه بر قیمت ارزان، دارای خواص بسیاری نیز می­ باشد.این محصول به‌ راحتی توسط دستگاه گوارش قابل‌ هضم می­ باشد. همچنین دام ­ها این محصول را با اشتهای بالایی می­ خورند و برایشان خوشایند است. تفاله هویج، حاصل تولید آب هویج، از کارخانه­ های آب‌ میوه‌ گیری است. بهتر است دامداران این نکته را مد­نظر داشته باشند که هویج نوعی میوه فصلی می­ باشد و در تمام فصول سال در دسترس نمی ­باشد.

تفاله هویج علاوه بر طعم خوب، دارای خواص بسیار مفیدی برای سلامتی روده و معده دام و طیور می­ باشد. ارزش غذایی تفاله هویج برای دام ها توسط بسیاری از پژوهشگران مورد تایید است. همچنین توسط دامدارن و خریداران عمده خوراک دام و طیور، برای مصرف دام­ های سبک و سنگین، به قیمت ارزان خریداری می شود. تفاله هویج در زمستان و اوایل پاییز دارای بیشترین عرضه می باشد و قیمت آن در این فصول مناسب تر از سایر فصل ها می باشد. تفاله هویج به صورت تر و یا خشک توسط دامداری های بزرگ خریداری می شود و با مخلوط با سایر خوراک آنها به مصرف دام می رسد.

بهترین کار برای خوش خوراک شدن جیره غذایی دام استفاده از تفاله های مختلف موجود در بازار است و این کار حسن دیگری که دارد این است که در مواقعی که علوفه کم یاب و یا گران می شود بهترین و ارزان ترین خوراک به حساب می آید و با این وجود که قیمت پایینی دارد اما از خواص بسیار مناسبی برای دام برخوردار است زیرا که باعث هضم بهتر و جذب سریع تر مواد غذایی در بدن دام سبک و سنگین می شود.

تفاله هویج، علاوه بر قیمت ارزان، دارای خواص بسیاری نیز می­ باشد. این محصول به‌ راحتی توسط دستگاه گوارش قابل‌ هضم می­ باشد. همچنین دام ­ها این محصول را با اشتهای بالایی می­ خورند و برایشان خوشایند است. تفاله هویج، حاصل تولید آب هویج، از کارخانه­ های آب‌ میوه‌ گیری است. بهتر است دامداران این نکته را مد ­نظر داشته باشند که هویج نوعی میوه فصلی می ­باشد و در تمام فصول سال در دسترس نمی ­باشد. به‌ منظور افزایش ماندگاری تفاله هویج، آن را در بسته­ بندی­ ای نایلونی قرار می­ دهند. تفاله موجود در این بسته­ بندی­ ها را می­ توان تا ۴ ماه استفاده کرد. بررسی خواص تفاله هویج نشان می­ دهد که این محصول دارای مقادیر زیادی قند می‌ باشد.

نحوه سفارش و خرید اینترنتی تفاله هویج برای دام

نحوه سفارش و خرید اینترنتی تفاله هویج برای دام خرید تفاله هویج به روش های مختلفی انجام می شود. یکی از این شیوه های خرید به صورت عمده انجام می شود و به این طریق افراد خریدار می توانند این نوع از تفاله ها را به میزان خریداری نمایند. البته خریدارها به طریق عمده می توانند این نمونه های خوراک دام را با قیمت های بسیار ارزان تهیه کنند. به همین خاطر هم است که این روش خرید مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد.

مراکز عرضه تفاله هویج مناسب تغذیه دام سعی بر این دارند که بتوانند بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول ها را به دست مشتری های خود برسانند. از آن جا که معده های حیوان ها حساس است افراد خریدار باید همیشه مرغوب ترین نوع غذاها را برای آنها تهیه نمایند تا به این ترتیب بتوانند باعث سلامت هر چه بیشتر بدن دام های خود شوند. تفاله هویج برای گلدان نیز به عنوان کود توصیه می شود.

خرید مستقیم تفاله هویج برای اسب

خرید مستقیم تفاله هویج برای اسب فروشنده تفاله هویج برای اسب، باکیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب از طریق نمایندگی های رسمی کشور به صورت مجازی و آنلاین با کمترین هزینه به فروش می رساند. تفاله هویج، از هویج تولید می شود که برخی بعد از آب گیری هویج آن را دور می اندازند ولی کاری بسیار اشتباه می باشد. این محصول از خواص و فواید باورنکردنی برخوردار بوده و در صنایع خاصی استفاده می شود. فروشنده تفاله هویج در ایران با در نظر گرفتن فواید این محصول، به فروش آن به صورت عمده پرداخته و با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید