مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده تفاله سیب باکیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله سیب باکیفیت چه مواد مغذی دارد؟دانستنی هایی درباره تفاله سیب باکیفیتصادرات کلی تفاله سیب باکیفیت

تولید کننده تفاله سیب باکیفیت اقدام به تولید این محصول با استفاده از توان و تکنولوژی داخلی نموده و همین امر نیز سبب رونق تولید آن در داخل کشور شده است. از طرفی صادرات گسترده آن هم سبب شده تا چرخه اقتصادی خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.

تولید کننده تفاله سیب باکیفیت

تفاله سیب باکیفیت چه مواد مغذی دارد؟

تفاله سیب باکیفیت چه مواد مغذی دارد؟ تفاله سیب از جمله محصولاتی است که معمولا از آن برای خوراک دام ها استفاده می شود. این محصول با توجه به طعم ‌و عطر فوق العاده ای دارد بسیار برای احشام لذیذ بوده و سبب شیر دهی بالای آنها شده و از طرفی در پرواز بندی دام نیز بسیار موثر می باشد.

در این مقاله سعی شده به مواد مغذی موجود در تفاله سیب پرداخته شود. بنابراین بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. سیب از جمله میوه هایی است که دارای خواص فوق العاده ای بوده و همین مورد نیز به هتراه طعم و عطر بسیار خوب آن سبب افزایش تقاضا برای آن شده است.

سیب درختی یکی از سودآورترین تولیدات در کشور است. قیمت برای سیب ایرانی به جهت تولید بالای این میوه با درجه کیفیت های مختلف و همچنین گونه تولیدی زیاد بسیار مناسب می باشد. شکل ظاهری درست و کامل، بدون از دست دادن رنگ طبیعی به طوری که افزودنی به آن زده نشود، مزه و طعمی واقعی و شیرین طوری که بتوان جایگزین تازه این میوه در صبحانه یا میان وعده دام باشد.

به طور کلی می توان گفت یکی از مهم ترین فواید تفاله سیب این است که مقدار زیادی فیبر محلول و نامحلول در آن وجود دارد؛ که سبب می شود تا عملکرد دستگاه گوارش دام بهتر شود. همچنین این محصول به از بین بردن سموم و باکتری های مضر از روده شما کمک می کند.

البته تفاله سیب حاوی دو ویتامین ب ضروری است که سوخت و ساز انرژی را بهبود می بخشد و مغز را تغذیه می کند. آنها اسید پانتوتنیک و پیریدوکسین هستند؛ از طرفی سیب منبعی غنی از آنتی اکسیدان ها است، به ویژه پلی فنون های موجود در آن برای جلوگیری آسیب به سلول ها در اثر رادیکال های آزاد موثرند.

دانستنی هایی درباره تفاله سیب باکیفیت

دانستنی هایی درباره تفاله سیب باکیفیت سیب یکی از برترین میوه های تولیدی و صادراتی در ایران است به طوری که رتبه سوم جهان بعد از چین و امریکا با تولیدی بالاتر از یک میلیون تن قرار دارد. سیب های ایرانی به صورت سفید و سبز کشت می شود. با استفاده از صنایع تبدیلی تلاش شده است تا ضایعات میوه کاهش پیدا کند.

محصول نهایی سیب در انواع گوناگونی وجود دارد. این محصول به صورت مجزا و فله ای یا میوه خشک مخلوط با توجه به تقاضای مشتریان با شکل و ظاهری درشت به بازار روانه می شود. به طور کلی می توان انواع این محصولات را به صورت زیر بیان داشت.

  • تفاله سیب درختی قرمز
  • تفاله درختی زرد
  • تفاله سیب سبز

صادرات کلی تفاله سیب باکیفیت

صادرات کلی تفاله سیب باکیفیت تفاله سیب مرغوب و با کیفیت به عنوان یکی از مهمترین محصولات خوراکی دام بوده که نقش ویژه ای در صادرات به کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه ایفا می کند. همین مورد نیز سبب شده تا تولید این محصولدر داخل از رونق خوبی برخوردار گردد.

از سوی دیگر صادرات کلی این محصول سبب ایجاد ارتباط بین تاجران ایرانی و سایر کشورها شده در نتیجه در سایر زمینه ها نیز تبادل صورت می گیرد. همین مورد هم سبب ایجاد اشتغال بیشتر در کشور شده و همچنین ارزآوری بالایی نیز به همراه خواهد داشت.

صادرات کلی تفاله سیب با رعایت استانداردهای بین المللی، بسته بندی مدرن، کاربردی و شیک و قیمت عمده و مناسب و شناخت مشتری و بازار هدف صادرات به همراه برند شدن کامل امکان پذیر است. تولید تفاله سیب از برترین تولیدات صادراتی در ایران است به طوری که رتبه سوم جهان بعد از چین و امریکا با تولیدی بالاتر از یک میلیون تن قرار دارد. در حال حاضر تفاله سیب صادراتی به بسیاری از کشورهای همسایه مانند عراق و کویت و پاکستان صورت می گیرد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید