مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده تفاله خرما درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

بایدها و نبایدهای خرید تفاله خرما درجه یکبررسی کیفیت تفاله خرما درجه یکتوزیع کننده انواع تفاله خرما درجه یک

خرما، میوه ای است که تمامی بخشهای آن قابل استفاده می باشد، تفاله خرما درجه یک، یکی از فرآورده های تهیه شده از این محصول طبیعی است که به دلیل داشتن انرژی و کالری بالا و همچنین مقرون به صرفه بودن، میتواند به عنوان یکی از مهمترین و سالمترین انواع خوراک دام محسوب شود. تولید انواع تفاله اعم از: تفاله خرما، گوجه، جو، هویج، سیب، زیتون، در کارگاهها و کارخانجات تولیدی، به شکل عمده صورت گرفته و از درب کارخانه به شکل بسته بندی و یا فله با قیمتی ارزان به سوی دامداریها و مرغداریها روانه میشود.

شایان ذکر است که، تفاله خرمای تولید شده در میان انواع این محصولات، در این کارگاهها، به دلیل اینکه از جمله محصولات مقوی و متنوع و خوش خوراک است و از سویی دیگر باعث کاهش هزینه های مجتمع های اقتصادی و دامپروری میشود، میتواند گزینه ای مناسب برای دامداریها باشد.

تولید عمده تفاله خرما درجه یک

بایدها و نبایدهای خرید تفاله خرما درجه یک

بایدها و نبایدهای خرید تفاله خرما درجه یک

تفاله خرما خشک، یکی از مطلوب ترین و مناسب ترین خوراک دام و طیور در ایران شناخته شده که می‌تواند جایگزینی بسیار خوب برای تفاله های جو و ذرت باشد. استفاده از این محصول به خصوص در سال‌های اخیر گسترش یافته است چرا که میزان آگاهی و درک از شاخص‌ها و خواص بارز این محصول در مقایسه با دیگر محصولات مشابه آن به تدریج افزایش یافته است. تهیه ی این محصول با کم کردن هزینه های مازاد برای تامین خوراک دام و طیور همراه بوده و از طرفی باعث افزایش میزان اشتهای دام می شود؛ بدین ترتیب میزان شیر دهی دام افزایش پیدا کرده و گوشت آنها نیز، از کیفیت بهتر و بالاتری برخوردار خواهد شد.

از سوی دیگر تفاله خرما نوعی تنوع در خوراک دام بوده و مواد مغذی بی شماری دارد. یکی از باید های خرید تفاله خرما و جایگزین کردن آن با تفاله های زیتون،جو و امثال آن به حداقل رساندن میزان نرخ تامین غذای دام است؛ از طرفی تفاله خرما به دلیل اینکه طی فرآیندهای خاص کاملاً خشک می‌شود عاری از هرگونه کپک بوده و ماندگاری طولانی مدتی دارد؛ از این رو سلامت دام با مصرف این محصول کاملاً تامین می‌شود.

بررسی کیفیت تفاله خرما درجه یک

بررسی کیفیت تفاله خرما درجه یک

مطابق مطالب گفته شده، بهترین تفاله خرما در برنامه غذایی دام و طیور جایگزین تفاله های سویا ذرت و جو می شود؛ از این رو خوراک دام با هزینه کم و کیفیتی بالا تامین خواهد شد. تفاله خرما درجه یک به دلیل دارا بودن فیبر زیاد باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش دام و طیور شده و تمامی مواد مغذی بدن آنها را تامین می کند، از این رو انرژی و کالری بالایی تولید شده و همین عامل در افزایش راندمان تولید در دام ها نقش به سزایی دارد.

همچنین باید افزود که تفاله خرما درجه یک، منبع غنی از پروتئین می‌باشد و همین عامل باعث می‌شود که دام نیاز به مکمل غذایی نداشته چرا که این محصول به تنهایی یک غذای کامل به حساب می آید. لذا، کیفیت تفاله خرما، برای دامداران و نیز دامها از اهمیت بالایی برخوردار است.

توزیع کننده انواع تفاله خرما درجه یک

توزیع کننده انواع تفاله خرما درجه یک

در حال حاضر، یکی از مهم ترین مسائل کاری دامداران کشورمان تامین خوراکی تازه و با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه برای دام ها می باشد؛ از این رو بازرگانیها و شرکتهای مختلف و متعدد در سراسر نقاط کشور اقدام به فروش تفاله خرما به شکل عمده کرده اند؛ به همین دلیل انواع تفاله خرما با درجه کیفی عالی، توسط نمایندگی های مختلف با نازلترین قیمت در کلیه استان های موجود در سراسر کشور پخش و توزیع می‌شود.

لذا خریداران می‌توانند از طریق تماس با کارشناسان مجرب و متخصص در این زمینه اطلاعات کافی را کسب و اقدام به سفارش و در نهایت پس از توافق محصول خود را تهیه کنند. این کارشناسان در مورد کاربرد بهینه انواع محصول اعم از تفاله خرما، جو، سویا و غیره مشتریان را راهنمایی خواهند کرد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید