مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع تفاله زیتون درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی مشخصات ظاهری تفاله زیتون درجه یکفواید درمانی تفاله زیتون درجه یک برای دامفروشگاه مرکزی تفاله زیتون درجه یک

استفاده از تفاله زیتون درجه یک در خوراک و جیره دام ها بسیار مفید و لازم می باشد. تفاله زیتون به وسیله هسته و گوشته زیتون تهیه می شود و علاوه بر تفاله در نوع کنجاله نیز تولید می شود. مصرف تفاله ها برای وزن گیری و تامین نیاز های بدن دام نقش موثری دارد.

جهت مشاهد اطلاعت بیشتر راجب این محصول در ادامه با ما همراه شوید تا همه نکات آن را بررسی کنیم و با معرفی مراکز فروش آن شما بتوانید تفاله زیتون درجه یک و مرغوب را تهیه کنید.

تولید انواع تفاله زیتون درجه یک

بررسی مشخصات ظاهری تفاله زیتون درجه یک

بررسی مشخصات ظاهری تفاله زیتون درجه یک به دلیل استقبال دامداران از تفاله زیتون برای دام های خود، انواع زیادی از آن ها در بازار ارائه می شود که شما برای تهیه یک محصول با کیفیت میتوانید نکات زیر را در نظر بگیرید.

این محصول پس از تکامل روند تولید و تهیه به حالت و شکل خمیری در می آید که خوردنش برای دام آسان و راحت است. تفاله زیتون امروزه به یکی از محصولات مهم و اصلی در خوراک دام تبدیل شده.

تفاله زیتون در نمونه خشک و مرطوب تولید می شود، هر کدام از آن ها میزانی خواص و محتویات خاصی دارند.

میزان چربی در تفاله زیتون خیس یا مرطوب حدودا ۲۰٪ است، درحالی که این میزان در تفاله خشک به مقدار ۱۰٪ موجود است و بر همین اساس بهتر است که هنگام خرید، تفاله زیتون خشک را تهیه کنید زیرا ماندگاری آن بیشتر است و بر عکس نمونه مرطوب در هوای آزاد به سرعت فاسد و غیرقابل مصرف نمی شود.

عامل دیگر موثر بر کیفیت و قیمت کنجاله نوع آسیاب و شکل تفاله است که بر اساس آن می تواند قیمت متغیری داشته باشد. اما با وجود مراحل و آنالیز هایی که برای تهیه تفاله زیتون انجام می شود، قیمت بسیار مناسب و پایین تری نسبت به دیگر خوراک دام و طیور دارد.

فواید درمانی تفاله زیتون درجه یک برای دام

فواید درمانی تفاله زیتون درجه یک برای دام تفاله زیتون بر سلامت دام و طیور بسیار تاثیر گذار است؛ این ماده با ارزش در جیره غذایی آن ها داراری خواصی همچون: فیبر، پروتئین، امگا ۳، چربی و… است.

تفاله زیتون برای دام و طیور بسیار خوش خوراک است و باعث افزایش شیردهی در دام ها می شود. به علت فیبر موجود در تفاله زیتون در بهبود دستگاه گوارش و عملکرد آن بسیار مفید عمل می کند. تفاله زیتون خودش دارای امگا ۳ زیادی است که برای تنظیم و متعادل کردن آن بهتر است از هسته زیتون نیز در ترکیب تفاله استفاده شود. علاوه بر آن با ترکیب ذرت یا غلات دیگر می توان میزان فیبر موجود در هسته زیتون که زیاد است را کمتر کرد و با این کار ارزش غذایی آن به درستی کنترل می شود زیرا مقدار زیاد فیبر برای دام ها مضر و آسیب رسان است.

بر اساس تحقیقات و آزمایش های انجام شده بر دام هایی همچون گوسفندان و بز ها، نتیجه جالبی از مصرف تفاله زیتون در وعده های دام ها بدست آمده است. طبق روند این آزمایش مشخص شد که دام ها با مصرف تفاله و کنجاله ها میزان انرژی و نیروی مضاعفی نسبت به روز های پیشین بدست آورده بودند.

فروشگاه مرکزی تفاله زیتون درجه یک

فروشگاه مرکزی تفاله زیتون درجه یک با توجه به فواید تفاله زیتون در جیره بندی دام ها، فروشگاه های فروش خوراک دامی در نظر گرفتند تا با عرضه این محصولات دامداران نیز بتوانند از خواص و فواید آن برای دام خود بهره ببرند.

فروش تفاله زیتون و دیگر محصولات از طریق سایت آنلاین و غیرحضوری این امکان را فراهم کرده است تا افراد در هر نقطه ایران بتوانند محصولات مورد نظر حود را به راحتی تهیه کنند. جهت مشاهده محصولات و همچنین مشاوره و انتخاب تفاله مورد نیاز خود می توانید سفارش خود را از طریق ایمیل ثبت کنید و یا با مشاوران مجرب و مطمئن تیم ما در ارتباط باشید و محصول انتخابی خود را با مشورت آنها و بر اساس نیاز خود تهیه کنید تا در کوتاه ترین زمان به دستتان برسانیم.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید