مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع مستقیم تفاله جو خوراک دام عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی میزان مرغوبیت تفاله جو خوراک دامراهنمای خرید تفاله جو خوراک دامفروش کلی تفاله جو خوراک دام عمده
تفاله مالت جو

تفاله گیاهی نقش عمده ای در جیره غذایی دام و طیور و در نتیجه در سلامت آن ها دارد. تفاله جو خوراک دام به دلیل داشتن مقادیر قابل توجه پروتئین، یتامین، فلزات مغذی مانند کلسیم، مس، اهن و غیره و بهره مندی از کالری بالا از جمله غذاهای مغذی ذامی است که می تواند نقش عمده ای در سلامت سازی و اغنای غذای دام داشته باشد. این مقاله نیز تلاشی است برای بررسی میزان مرغوبیت تفاله جو خوراک دام و راهنمایی برای خرید آن، بالاخص به صورت عمده که نیاز اصلی و بی قید و شرط دامداران و دام پروران می باشد. توزیع مستقیم تفاله جو خوراک دام عمده

بررسی میزان مرغوبیت تفاله جو خوراک دام

بررسی میزان مرغوبیت تفاله جو خوراک دام تفاله جو، کنستانتره محصول جو می باشد. تفاله جو مرغوب دارای میزان بالای پروتئین است . تفاله جو باید بدون مواد افزودی و ناخالصی به عرضه برسد. این محصول در نیود علوفه دامی کافی می تواند جایگزین مناسبی برای ان باشد چون در هر وعده غذایی می توان تا یک کیلو از ان را به مصرف دام رسانید که سهم بالایی در به صرفه کردن خوراک دام و اغنای ان خواهد داشت. برای نگهداری بلند مدت این نوع جایگزین خوراک دامی باید از انواع خشک و دارای بسته بندی مناسب استفاده کرد. تفاله جو مرغوب باید بدون بروز مشکلات گوارشی و به راحتی در معده دام هضم و شود که این نکته با بررسی ضایعات دامی قابل بررسی است. سهل الهضم بودن تفاله دامی پس از کوتاهی در وزن دام و پروار شدن ان و در نتیجه در سلامت ان نیز قابل مشاهده است که نشان از اهمیت کیفیت انتخاب این خوراک دامی دارد.

مزیت اقتصادی خوبی که این محصول داراست این است که چون محصول فرعی (تفاله) گیاه مغذی جو است، ارزش غذایی بالایی دارد و با قیمتی به مراتب پایین تر از آن در بازار در دسترس قرار می گیرد.

راهنمای خرید تفاله جو خوراک دام

راهنمای خرید تفاله جو خوراک دام برای تهیه تفاله جو خوب و مرغوب باید توجه داشته باشید که محصول خریداری شده بدون هیچگونه رطوبت و کاملا خشک و دارای بسته بندی مناسب باشد. تفاله های تر و مرطوب امکان ایجاد بیماری های مختلف را دارند. برخی از انواع تفاله های جو که به صورت مرطوب عرضه می شوند در بسته بندی های بزرگ ارائه می شوند تا از قارچی شدن ان ها جلوگیری شود.

تفاله جو باید سریع هضم شود و مغذی و دارای ارزش بالایی باشد. تفاله دامی که دارای این خصوصیات باشد به دلیل ارزش غذایی بالا می تواند جایگزین مناسبی برای غذای دامی باشد و موجب کاهش قیمت ها و صرفه جویی در ان ها شود.

تفاله جو خدب باعث می شود دام اشتهای بیشتری برای خوردن پیدا کرده که در نتیجه دوره پروار شدن دام کوتاه تر و هزینه های این مربوط به تین دوره نیز کاهش می یابد. بنابراین شناسایی تفاله مرغوب کمک شایانی به اقتصاد کشاورزی دام و سلامت دام و در نهایت رضایتمندی مصرف کننده خواهد کرد.

فروش کلی تفاله جو خوراک دام عمده

فروش کلی تفاله جو خوراک دام عمده خرید تفاله جو و تفاله جو عمده نیز در بازار های و مراکز فروش و سایت های اینترنتی با قیمتی معقول بدون نیاز به واسطه ها انجام می گیرد. بنابراین با جستاری ساده و ارتباط با این مراکز فروش در داخل کشور، تولیدکنندگان می توانند به این نوع تفاله دام دسترسی پیدا کنند. یکی از این مراکز فروش عمده که در زمینه فروش انواع تفاله فعالیت دارد مجموعه جابان می باشد در زمینه فروش انواع تفاله از جمله تفاله جو خوارک دام فعالیت می کند و قابلیت پخش ان به سراسر ایران و یا خارج از ایران را دارد. مصرف کنندکان این محصول می توانند تنها با یک جستجوی اینترنتی و به شماره تلفن های مراکز پخش دسترسی و نیاز های دامی خود را با صرف کمترین هزینه مرتفع نمایند. پخش تفاله جو نیز به همان سهولت از طریق مراکز فروش و شبکه ها و سایت های ان-لاین به راحتی قابل انجام می باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید