مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش تفاله گوجه فرنگی مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

عوامل موثر بر کیفیت تفاله گوجه فرنگی مرغوببررسی ویتامین های موجود در تفاله گوجهقیمت عمده تفاله گوجه فرنگی مرغوب
تفاله دامی گوجه

تفاله گوجه فرنگی مرغوب به عنوان یک ماده غذایی فوق‌العاده در جیره دام مورد استفاده قرار می‌گیرد و این محصول که از فرآورده‌های گوجه فرنگی است در بین دامپروران بسیار رایج و پرطرفدار می‌باشد.

در تغذیه دام که با کمبود علوفه و خوراک دام همراه هستیم، می‌توان از فراورده های دیگر برای تغذیه دام‌ها استفاده نمود که یکی از محصولات مهم که دارای خواص بسیاری است، تفاله گوجه فرنگی می‌باشد.

فروش تفاله گوجه فرنگی با کیفیت به‌صورت فله ای و بسته بندی شده انجام می‌گیرد که در بازار از فروش بسیار خوبی برخوردار می‌باشد، فروشگاه معتبر ما این محصول مرغوب را به روش اینترنتی با قیمت بسیار مناسب در اختیار متقاضیان در تمام نقاط کشور قرار می‌دهد.

بازار فروش تفاله گوجه فرنگی مرغوب

عوامل موثر بر کیفیت تفاله گوجه فرنگی مرغوب

عوامل موثر بر کیفیت تفاله گوجه فرنگی مرغوب تغذیه یا همان جیره غذایی یکی از مهمترین بخش پرورش و نگهداری دام به حساب می‌آید که شامل علوفه مانند یونجه، نان خشک و خوراک متراکم مانند تفاله ها می‌باشد که تفاله گوجه جایگزین خوبی برای یونجه می‌باشد.

تفاله گوجه فرنگی شامل پوست گوجه فرنگی، دانه گوجه، فیبر گوجه فرنگی و خمیر چسبنده گوجه فرنگی می‌باشد که تفاله‌های آن دارای مواد آلی خوبی است که برای تغذیه دامها بسیار مفید است.

تفاله گوجه به دو صورت خشک و خیس به بازار عرضه می‌شوند که البته تفاله گوجه خشک از ماندگاری بیشتری برخوردار است و به قیمت تفاله گوجه فرنگی باید توجه شود، البته تفاله خشک باید عاری از رطوبت و کاملا خشک باشد که همچنین کیفیت تفاله به ویژگی گوجه فرنگی خام و روش فراوری آن هم بستگی دارد.

تفاله گوجه فرنگی به سه صورت بسته بندی شده، فله ای و درتناژ بالا به متقاضی ارائه می‌شود که در خرید این محصول باید توجه نمود که از آن بوی نامطبوع احساس نشود و رنگ تفاله زرد یا سیاه نشده باشد با توجه به موارد زیر می‌توانید محصولی با کیفیت انتخاب کنید.

بررسی ویتامین های موجود در تفاله گوجه

بررسی ویتامین های موجود در تفاله گوجه تفاله گوجه فرنگی در کارخانه های رب سازی بعد از مرحله جداسازی پوسته، گوشته و هسته آن، بقیه گوجه را به عنوان تفاله برای تغذیه دام و طیور به بازار عرضه می‌کنند که کیفیت و خواص انواع تفاله ها باعث شده حتی به بازارهای اروپایی و کشورهای همسایه نیز صادر گردد.

تفاله ها را می‌توان به عنوان منبع غنی از پروتئین با نرخی بسیار ارزان در تغذیه دامها مورد استفاده قرار داد که وجود پروتئین که یکی از خواص این تفاله محسوب میشود به دلیل داشتن PH اسیدی این خوراک را برای دام قابل هضم نموده است.

از ویتامین ای این تفاله پرخاصیت می‌توان ویتامین C را نام برد که باعث مقاومت بالای دام در برابر سرماخوردگی و گرما زدگی می‌شود و با داشتن ویتامین A و B برای مرغ ها و طیور، باعث بهبود رنگ زرده تخم مرغ می‌باشد، و در نهایت باعث کاهش هزینه های دامپروران می‌شود.

خوردن تفاله گوجه فرنگی این مکمل مغذی به دلیل داشتن انواع ویتامین‌ها ی ضروری دام باعث تقویت سیستم ایمنی دام، اشتها آور، افزایش وزن، کاهش مرگ و میر، افزایش شیر دام‌ها و باعث افزایش کیفیت محصولات لبنی شده است که تفاله گوجه فرنگی مرغوب این جیره دام تاثیر و فواید بسیاری برای دام دارد.

قیمت عمده تفاله گوجه فرنگی مرغوب

قیمت عمده تفاله گوجه فرنگی مرغوب این تفاله ها که از فراوده های گوجه فرنگی است کاملا استاندارد و دارای ارزش غذایی فوق العاده می‌باشد و سرشار از مواد معدنی و ویتامین بوده که خواص تفاله گوجه برای دام‌ بسیار زیاد است که به طور کلی سلامت دام را تضمین می‌کند.

قیمت این محصول در فصل های مختلف سال متفاوت می‌باشد و کیفیت، میزان تقاضا و روش خرید در قیمت این محصول تاثیر گذار است که در کشور مراکز و فروشگاهایی در زمینه فروش این محصول به صورت اینترنتی فعایت می‌کنند.

فروشگاه ما با دارا بودن اعتبار و سوابق طولانی این محصول را به روش اینترنتی و بدون واسطه در اوزان مختلف در بسته بندی‌های کاملا بهداشتی با قیمت بسیار مناسب و حفظ کیفیت به سراسر کشور در کمترین زمان ارسال می‌نماید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید