مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه تفاله جو مخصوص طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاهش هزینه جیره دام با تفاله جوتوزیع کنندگان تفاله جو مخصوص طیور

مرکز عرضه تفاله جو مخصوص طیور، به منظور تامین کاهش هزینه ها در مراکز تولید و پرورش دام و طیور، انواع تفاله را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌نماید.  این مرکز در تلاش است با توزیع مرغوب ترین تفاله جو، امکان خرید عمده و ارزان قیمت این محصول را برای تولیدکنندگان فراهم آورد. خرید مستقیم و اینترنتی علاوه بر کاهش هزینه‌های جانبی، از اتلاف زمان نیز جلوگیری می نماید. 

مرکز عرضه تفاله جو مخصوص طیور

کاهش هزینه جیره دام با تفاله جو

کاهش هزینه جیره دام با تفاله جو

واحدهای تولیدکننده و پرورش انواع دام و طیور دارای هزینه های مختلف می باشند. با توجه به نوسانات بازار ارز و افزایش قیمت انواع نهاده‌ها و کنسانتره های دام و طیور بسیاری از تولید کنندگان درصدد هستند که با استفاده از راهکارهای مختلفی هزینه‌های تامین خوراک دام و طیور را کاهش دهند.

یکی از مهمترین روش های کاهش هزینه‌های جیره دام، استفاده از انواع تفاله است. برای این منظور می‌توان از تفاله سیب، جو، چغندر و مواردی از این دست استفاده کرد که موجب ارزان‌تر شدن خوراک دام و طیور می‌گردد. کاربرد تفاله جو در نهاده‌ها و کنسانتره دام و طیور کاهش هزینه‌های جانبی و تامین بخشی از نیاز دام است. 

این تفاله حاوی مقادیر بالایی از ترکیبات مورد نیاز برای رشد دام و طیور محسوب می‌شود و علاوه بر اینکه هضم آن راحت است، یک محصول ارزان قیمت به حساب می آید که منجر به کاهش نیاز به افزودنی های خاص  و گران می گردد. بسته به نوع دام پرورشی می توان از مقادیر متغیری از تفاله جو در نهاده و خوراک دام و طیور استفاده نمود.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از انواع تفاله میوه و تفاله غلات این است که این محصولات فاقد هر گونه مواد نگهدارنده و افزودنی های غیرمجاز هستند و در روند رشد طبیعی دام و طیور اختلالی را ایجاد نمی نمایند.

توزیع کنندگان تفاله جو مخصوص طیور

توزیع کنندگان تفاله جو مخصوص طیور

توزیع کنندگان تفاله جو مخصوص طیور در  قالب مراکز مختلف مانند  نمایندگی‌های رسمی مراکز تولید و بسته بندی انواع تفاله، بازارهای بورس مرتبط با خوراک و نهاده‌های دامی و همچنین سامانه‌های فروش اینترنتی فعال هستند.

یکی از مهمترین مراجع برای خرید انواع مختلف تفاله ها و افزودنی های مجاز به خوراک دام و طیور، مرکز پخش و فروش اینترنت تفاله خوراک دام است. این مراکز ضمن ارتباط بدون واسطه با تولیدکنندگان، انواع تفاله دامی را در بسته بندی ها و حجم متنوع به صورت جزئی و عمده فروش می‌رساند.

از آنجا که این مراکز به صورت مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط هستند با کمترین نرخ سود این تولیدات را عرضه می کنند و این امکان را برای تولیدکنندگان  فراهم می آورند تا با کمترین هزینه، این ترکیب را تهیه و با افزودن به جیره دام و طیور از هزینه‌های جانبی واحدهای تولیدی خود بکاهند. 

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید