مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تفاله گوجه فرنگی خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

ارزش ﭘﺮوﺗﺌﯿﻨﯽ ﺗﻔﺎﻟﻪ ﮔﻮﺟﻪ خوراک دامفروشنده تفاله خشک گوجه خوراک دام گاو

قیمت تفاله گوجه خوراک دام بر اساس ویژگی های آن تعیین می گردد؛ به عبارت دیگر ارقام مختلف این محصول بسته به نوع گوجه خام و روش تولید، دارای مقادیر متفاوتی پوست گوجه، دانه و گوشت گوجه فرنگی می باشند؛ طبیعتاً این مسئله بر قیمت نهایی این خوراک تاثیر می گذارد؛ علاوه بر اینها میزان رطوبت تفاله گوجه و مسائلی مثل نحوه خرید و فروش نیز به نوبه خود مهم می باشند.

ارزش ﭘﺮوﺗﺌﯿﻨﯽ ﺗﻔﺎﻟﻪ ﮔﻮﺟﻪ خوراک دام

ارزش ﭘﺮوﺗﺌﯿﻨﯽ ﺗﻔﺎﻟﻪ ﮔﻮﺟﻪ خوراک دام تفاله گوجه را می توان محصول جانبی کارخانه های تولید کننده رب گوجه فرنگی به شمار آورد.
همان طور که در قسمت قبل بیان شد؛ این تفاله حاوی مقداری پوست و گوشت گوجه به همراه بذر یا دانه آن است؛ این محصول، حاوی مواد مغذی فراوانی بوده و جهت تغذیه دام ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از نظر ارزش غذایی، تفاله گوجه فرنگی خوراک دام، دارای درصد بالای پروتئین به علاوه چربی، الیاف خام، مواد معدنی مفید و ویتامین ها (به خصوص ویتامین ای) می باشد؛ اما به طور کلی تفاله گوجه به عنوان منبع غنی پروتئین برای تغذیه دام ها به کار می رود. گفته می شود که تفاله گوجه، دارای بیست و دو تا بیست و پنج درصد پروتئین با لیزین بالا بوده و به همین علت، جایگاه ویژه ای در تغذیه دام دارد.

شایان ذکر است که اضافه کردن تفاله گوجه فرنگی به خوراک دام هایی مثل گاو و گوسفند نه تنها به رشد و سلامت آنها کمک می کند؛ بلکه موجب افزایش کیفیت و ارزش غذایی مواد لبنی حاصل از آنها خواهد شد.

فروشنده تفاله خشک گوجه خوراک دام گاو

فروشنده تفاله خشک گوجه خوراک دام گاو تفاله خشک گوجه فرنگی از جمله محصولاتی است که یک فروشنده خوراک دام به مشتریان خود معرفی می کند؛ زیرا همان طور که در بخش قبل اشاره شد؛ این خوراک، یک منبع پروتئینی عالی برای دام ها محسوب می شود.
ناگفته نماند که تفاله گوجه خشک، قیمت نسبتاً مناسبی دارد؛ چرا که تفاله باقیمانده از تولید گوجه فرنگی، برای انسان قابل استفاده نیست؛ اما در عوض برای دام ها یک غذای طبیعی و مغذی به شمار می رود.

بدون شک هر فروشنده فعال در حوزه عرضه تفاله گوجه خشک خوراک دام، بیش از هر چیز باید به کیفیت، بهداشت و سلامت محصول خود توجه کند؛ در این راستا نحوه فرآوری و نگهداری، بسته بندی و حمل و نقل تفاله بسیار مهم است.

به طور کلی فروشندگان تفاله خشک گوجه خوراک دام به صورت گسترده ای فعالیت کرده و روز به روز بر رونق کار آنها افزوده می شود؛ زیرا امروزه دامداران پی برده اند که جیره های معمولی مثل کنجد و سویا به تنهایی برای تغذیه دام کافی نبوده و افزودن ماده ای مثل تفاله گوجه، موجب خوش خوراک تر شدن غذای دام، همچنین بهبود وضعیت گوارشی آن خواهد شد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید