مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله خشک گوجه خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع تفاله مصرفی در جیره طیورمرکز پخش تفاله انگور خشک خوراک طیور

تغذیه انواع دام و طیور اهمیت بسیار فراوانی دارد و همواره دام داران و مرغ داران به دنبال تهیه بهترین خوراک مغذی و به صرفه برای دام های خود می باشند، تفاله خشک یکی از بهترین انواع خوراک است که به دلیل مزایای فراوان بسیار مورد استفاده قرار گرفته و قیمت هایی اقتصادی دارد، می توان نسبت به خرید تفاله خشک خوراک طیور با کیفیت بالا و پایین ترین قیمت ها اقدام نمود.

خرید تفاله خشک گوجه خوراک طیور

انواع تفاله مصرفی در جیره طیور

انواع تفاله مصرفی در جیره طیور از جمله انواع تفاله مصرفی در جیره طیور می توان به تفاله گوجه، تفاله هویج، مرکبات و تفاله چغندر قند اشاره کرد که به صورت تر و خشک تولید شده و در اختیار طیور و پرندگان قرار می گیرند، همچنین تفاله های انگور، خرما، آلبالو و دیگر انواع تفاله نیز به صورت خشک به عنوان خوراک طیور به کار برده می شود، از جمله ویژگی‌ های انواع خوراک طیور می توان به وجود مواد غذایی متنوع در آن اشاره کرد که بسیار مغذی بوده و به سلامت دام ها و سلامت سیستم گوارش آن ها بسیار کمک می کند.

بهترین انواع تفاله باید از نظر غذایی کامل و فرمول شده بوده و برای تولید تفاله از مواد دیگری مانند ذرت، گندم، کنجاله سویا، مکمل های معدنی و ویتامین، اسیدهای آمینه، منابع کلسیم و فسفات و دیگر مواد بهره برده و غذایی بسیار مقوی را تولید می نمایند، همچنین از پروتئین های گیاهی، فیبر و دیگر مواد مفید نیز برای تهیه تفاله استفاده می کنند. 

تفاله مواد مرغوب و فشرده شده و تولید شده از منابع معدنی، گیاهی و حیوانی است، انواع تفاله به صورت های قالب، مفتولی و پرک در می آید. 

مرکز پخش تفاله انگور خشک خوراک طیور

مرکز پخش تفاله انگور خشک خوراک طیور برای خرید تفاله باید به میزان مرغوبیت محصول توجه کرد، بهترین تفاله باید از هر گونه بوی سوختگی و خرابی عاری بوده و شکل ظاهری خوب داشته و بدون هر گونه قارچ زدگی و کپک زدگی باشد، رنگ تفاله نیز باید مناسب و طبیعی در بهترین بسته بندی باشد.

برای تهیه محصول به فروشگاهی معتبر، با سابقه و مطمئن مراجعه کنید، مرکز پخش تفاله انگور خشک خوراک طیور محصول تازه و درجه یک را در بسته بندی های استاندارد، معتبر و سالم عرضه کرده و انواع خوراک درجه یک را با کم ترین هزینه ها و بدون واسطه به سراسر کشور ارسال می کند. 

محصول عرضه شده از بهترین مواد سالم، ارگانیک و طبیعی تولید شده و خواصی بی نظیر دارد، اولویت این مرکز کیفیت و مرغوبیت محصول و سلامت مصرف کننده است، مرکز پخش خوراک طیور همچنین با ارائه‌ مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ها بهترین مرکز پخش می باشد که بهترین تفاله را به صورت تضمینی عرضه می کند. 

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید