مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع مستقیم تفاله گوجه عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

آنالیز مواد مغذی موجود در تفاله گوجه درجه یکعوامل موثر بر قیمت تفاله گوجه کیلوییفروشنده بهترین تفاله گوجه عمده

فروش تفاله گوجه درجه یک راهی مطمئن برای دامداری های صنعتی به منظور کاهش میزان خرید خوراک های دانه ای وارداتی می باشد. آیا این تفاله خوش خوراک است؟ توزیع مستقیم تفاله گوجه عمده درجه یک راهی مطمئن برای دامداری های صنعتی به منظور کاهش میزان خرید خوراک های دانه ای وارداتی می باشد. آیا این تفاله خوش خوراک است؟

توزیع مستقیم تفاله گوجه عمده

آنالیز مواد مغذی موجود در تفاله گوجه درجه یک

آنالیز مواد مغذی موجود در تفاله گوجه درجه یک تفاله گوجه محصولی است که انرژی آن تقریبا برابر ذرت بوده و می توان از آن به عنوان منبع انرژی استفاده کرد. بهتری ضریب تبدیل غذایی مربوط به 30 درصد غده تفاله گوجه بود. تفاله گوجه خام دارای ارزش غذایی بالایی برای بره های نر پرواری می باشد و آن مربوط به بالا بودن نشاسته و قابلیت هضم مواد مغذی و همچنین خوش خوراکی آن می باشد.

تحقیقات مختلفی در سال های گذشته صورت گرفته است که بیشتر به بحث استفاده از تفاله گوجه درجه 2 به پایی در خصوصیات رشد و عملکرد و لاشه جوجه های گوشتی پرداخته است. به طور کلی استفاده از پودر گوجه خام در جیره جوجه های گوشتی سبب کاهش وزن و نیز ضریب تبدیل غذایی گردید.

این تفاله گوجه دارای الیاف قابل هضم از نوع سلولز می باشد که آن را محصول مناسبی برای نوشخوارکنندگان قرار داده است.تفاله گوجه باعث پایداری و ثبات محیط شکمبه می شود. این تفاله قند بالایی دارد قابلیت جذب بالایی دارد که این موضوع سبب جذب مایع سیلو می شود و از هدر رفت مواد مغذی موجود در مایع سیلو جلوگیری می کند.این تفاله بسیار خوش خوراک می باشد هزینه تامین این تفاله گوجه برای جیره مقرون به صرفه می باشد.

عوامل موثر بر قیمت تفاله گوجه کیلویی

عوامل موثر بر قیمت تفاله گوجه کیلویی

قیمت بالای تمام شده خوراک های دانه ای سبب شده تا نگاه تولید کنندگان و مصرف کنندگان خوراک دام و طیور به سوی گوجه ها غیر قابل استفاده در خوراک انسان جلب شود. ضایعات فراوری صنایع غذایی در این دسته قرار دارند. این گونه خوراک ها به جیره های ارزان معروف هستند. یکی از این خوراک ها که جایگاه ویژه ای از نظر ارزش غذایی دارد، تفاله گوجه است.

در کشور ما باغ های گوجه زیادی وجود دارد. کارخانه های متعددی نیز برای فراوری گوجه ها این باغ ها اختصاص یافته است. در نهایت مقادیری تفاله گوجه نیز بر جای می ماند که برای خوراک انسان قابل استفاده نیست. این ضایعات به دلیل دارا بودن مواد مغذی می تواند برای افزودن به جیره دام مناسب باشد. علت با ارزش بودن تفاله گوجه برای دامداران این نکته است که این تفاله خوش خوراک است. استفاده از آن به همراه خوراک های دانه ای موجب بیشتر شدن حجم جیره دام می شود. به این ترتیب آن ها زودتر وزن گیری می کنند.

قیمت تفاله گوجه خوراک دام و طیور به سبب ارزان بودن می تواند بر قیمت تمام شده خوراک دام تاثیر مثبتی بگذارد. این تفاله می تواند به غنی تر شدن جیره کمک کند. تفاله گوجه و سایر تفاله ها اعم از تفاله چغندر قند، خرما، انگور، آلبالو و … گوجه های هستند که به سبب قیمت کمتر نسبت به آنالیزی که دارند و خوش خوراکی با استقبال دامداران مواجه شده اند. برای اطلاع از قیمت تفاله گوجه بسته بندی و سایر تفاله ها با کارشناسان بازرگانی کهن تجارت نیکنام تماس بگیرید. برای خرید از طریق شماره های موجود در سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید.

فروشنده بهترین تفاله گوجه عمده

فروشنده بهترین تفاله گوجه عمده تفاله گوجه کیلویی با توجه به مشخصاتی که دارد، دارای مشتریان زیادی می باشد. تفاله گوجه صادراتی هم چنین توانسته توجه بسیاری از دامداران در کشورهای دیگر را نیز به خود جلب کند. ما در این مرکز توانسته ایم این محصول را در تناژ بالا برای مصرف تمامی دامداران در تمامی کشور عرضه نماییم.

فروش تفاله گوجه به دلیل فصلی بودن این محصول در ماه های خاصی از سال و به صورت محدود صورت می گیرد. شما دامدار گرامی برای اطلاع از قیمت ها و تهیه این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید