مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله جو مخصوص دام ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

ارزش غذایی تفاله جو خوراک دامپخش تفاله جو بسته بندی مخصوص دام

از خوراک های دامی مفید و پر استفاده در واحد های پرورش دام انواع تفاله جو مخصوص دام را می توان نام برد که ارزش تغذیه ای بالایی دارند و به همین دلیل این محصول در خوراک های دامی نقشی مهم دارد. برای خرید تفاله جو مخصوص دام ارزان خریداران می توانند به صورت اینترنتی اقدام کنند و بهترین محصولات را با پرداخت بهایی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنند.

ارزش غذایی تفاله جو خوراک دام

تفاله جو خوراک دام از محصولاتی است که از جو به دست می آید و محصولی مفید می باشد که مواد و املاح مفیدی را در خود دارد و به همین دلیل از آنها هم در خوراک دام های سنگین و هم در خوراک دام های سبک استفاده می شود.

این محصول که به عنوان کنسانتره جو هم شناخته می شود، محصولی است که سرشار از پروتئین می باشد، همچنین این محصول مقدار قابل توجهی فیبر و کالری و مواد خشک مورد نیاز برای دام و… را در خود دارد؛ به همین دلیل قرار گرفتن آن در زنجیره غذایی دام سبب رشد و سلامت و بر طرف شدن نیاز های غذایی و ضعف های بدنی آنها می شود؛ به همین دلیل محصولاتی مفید هستند که کارشناسان تغذیه و امور دامی استفاده از آنها را بسیار توصیه می کنند.

محصول تفاله جو مخصوص دام برای هر گونه دام قابل استفاده است و در کل محصولی است که ضمن تامین نیاز غذایی دام، سبب رشد و سلامت آن هم می شود که برخی از دامداران این محصول را به تنهایی و برخی هم آن را با سایر علوفه ها و خوراک های دامی مخلوط می کنند.

پخش تفاله جو بسته بندی مخصوص دام

تفاله جو بسته بندی مخصوص دام از خوراک های دامی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول در کارخانه های مربوطه به صورت انبوه تولید و راهی بازار های فروش می شوند که محصولی با دانه های ریز و ساختاری خشک می باشد که کاربرد زیادی دارد.

برای پخش تفاله خوراک دام جو با عالی ترین کیفیت از روش های مستقیم استفاده می شود و به این ترتیب این محصول با قیمت هایی مقرون به صرفه و واقعی به دست خریداران و مصرف کنندگان می رسد که از نوع تازه ترین تفاله ها بوده و همگی آنها بسته بندی و سالم می باشند.

برای خرید عمده و یا جزئی جو های بسته بندی مخصوص دام در هر مقداری خریداران می توانند به صورت اینترنتی اقدام کنند و مقدار محصول مورد نیاز خود را به صورت مطمئن به ثبت رسانده تا در اولین فرصت رسیدگی شده و در اسرع وقت تحویل داده شوند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید