مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید تفاله انگور خشک خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای خرید تفاله انگور برای دامقیمت نهایی تفاله انگور مخصوص خوراک دام

تفاله انگور خوراک دام بر گرفته از میوه انگور است که باقی مانده کارخانجات تولید آب انگور است که البته حتما دارای انواع خواص خود میوه است این محصول غنی از ویتامین و فیبر گیاهی و مواد معدنی، بسیار ارزان و مصرف آن برای خوراک دام مقرون به صرفه است. انواع تفاله انگور خشک توسط کارخانجات تولید آب انگور در اختیار تمام دامداران برای تامین خوراک دام قرار می گیرد.

مرکز خرید تفاله انگور خشک خوراک دام

مزایای خرید تفاله انگور برای دام

مزایای خرید تفاله انگور برای دام کارخانجات تولید انواع آب میوه و کنستانتره میوه موادی به عنوان مازاد و اضافی تولید می کنند که تا چندی پیش این مواد جز مواد دور ریختنی محسوب می شد و هیچ استفاده ای نداشت ولی امروزه همه می دانند که این مواد دارای تمام خواص میوه تولید شده از آن نیز هست پس می توان از آن برای خوراک انواع دام استفاده کرد.

اضافات کارخانجات تولید آب انگور به صورت کالایی خشک در اختیار دامداری ها قرار گرفته تا برای خوراک انواع دام مصرف شود این کالا محصولی بسیار مقرون به صرفه است زیرا قیمت تفاله انگور بسیار کمتر از انواع علوفه ای هست که برای دام ها تهیه می شود پس می توان این محصول غنی از ویتامین را با انواع علوفه و غذای دام مخلوط کرد تا حیوان از غذایی غنی از انواع مواد معدنی و ویتامین استفاده کند.

تفاله خشک انگور دارای الیاف گیاهی بسیار زیادی نیز هست که هضم و جذب غذا را برای انواع دام آسانتر می کند و باعث سلامت دام می شود و این محصول را می توان به دلیل وزن کم و سبکی که دارد برای مقدار زیادی روی هم انبار کرده و در وقت لازم استفاده کرد البته استفاده از این ماده سبب می شود که گوشت حیوان هنگام ذبح بسیار خوش رنگ تر باشد 

قیمت نهایی تفاله انگور مخصوص خوراک دام

قیمت نهایی تفاله انگور مخصوص خوراک دام تفاله انگور توسط کارخانجات تولید آب انگور تولید و در اختیار دامداری ها قرار داده شده تا این محصول عالی به انواع علوفه دام اضافه شده و حیوان از یک خوراک غنی از ویتامین استفاده کند.

تولید کننده انواع تفاله میوه سایتی در اینترنت تعبیه و راه اندازی کرده و در آن کانال انواع تفاله میوه را برای تهیه خوراک دام دامداران قرار داده تا دامپروران با جستجویی مختصر در اینترنت از انواع این محصولات مطلع و در صورت نیاز ثبت سفارش و خریداری کنند.

قیمت خرید تفاله انگور قیمتی بسیار مناسب و منطقی است ولی اگر شما برای خوراک دام خود مایل هستید این محصول را با قیمتی ارزانتر تهیه فرمایید بهتر است تمام واسطه ها را کنار بگذارید و این کالا را به صورت مستقیم تهیه کرده و یا از خرید کالا به صورت عمده استفاده تا در این صورت بابت کالا قیمت نهایی پایه را بپردازید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید