مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت نهایی تفاله چغندر دامی درجه 1

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای استفاده از تفاله چغندر در جیره داممحل فروش عمده تفاله چغندر دامی در همدان

قیمت تفاله چغندر دامی درجه یک بر اساس کیفیت و نوع تفاله ها می باشد که هر چه این نوع محصول عمده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.

شایان ذکر است که این تفاله ها از ضایعات باقیمانده محصولات در کارخانه بدست می آید و اصولا از قیمت کمتری برخوردار می باشد که از این محصولات برای اضافه کردن در جیره دام ها استفاده می شود که از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.

قیمت نهایی تفاله چغندر دامی درجه 1

مزایای استفاده از تفاله چغندر در جیره دام

مزایای استفاده از تفاله چغندر در جیره دام

انواع تفاله چغندر، شامل انواع گوناگونی می باشند که عبارتند از: تفاله چغندر قند خشک پرک شده، تفاله چغندر خشک قالبی، تفاله چغندر تر پرسی و آبدار که به صورت بسته بندی شده هستند که برای دام ها بسیار مناسب است.

تفاله چغندر قند به دلیل داشتن مواد قندی، مواد پروتئینی و نیز اسیدهای آمینه، مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، فسفر، پتاسیم، روی، مس و غیره از ارزش تغذیه ای مناسب برای دام ها برخوردار می باشد که به دو صورت تفاله خشک و تفاله تر یا آبدار در بازار وجود دارد که با کیفیت عالی و قیمت مناسب و نیز به صورت عمده خرید و فروش می شوند. از خواص و مزایای استفاده از تفاله چغندر در جیره دام ، خوش خوراکی بودن این نوع محصول در میزان تغذیه، وزن گیری سریع دام، کیفیت گوشت، کیفیت چربی و شیر دام تاثیر زیادی دارد.

نحوه تولید تفاله چغندر قند بدین صورت می باشد که هنگامی که قند و دیگر مواد قابل استخراج از چغندر قند به همراه آب از آن گرفته می شود، تفاله چغندر قند به دست می آید. تفاله چغندر قند پس از خشک شدن توسط دستگاه های مخصوص به شکل های مفتولی، پرک و قالبی در آمده که در تولید آن از ملاس نیز استفاده می شود.

سالیانه تعداد زیادی از این نوع محصولات عالی و با کیفیت مرغوب با تعداد تناژ بالا و نیز تعداد سفارشات بالا در سراسر کشور تولید و به اکثر کشورهای خارجی نیز با قیمت مناسب به صورت عمده صادر می شوند که این نوع صادرات در اقتصاد کشور نقش به سزایی را ایفا می نماید.

محل فروش عمده تفاله چغندر دامی در همدان

محل فروش عمده تفاله چغندر دامی در همدان

فروش تفاله چغندر، محل فروش زیادی در کشور مخصوصا در شهر همدان وجود دارد که به صورت عمده در سراسر کشور این محصول پخش می شود که با حذف واسطه ها و فروشندگان زیاد این محصولات را می توان با کیفیت برتر و نیز قیمت مناسب خریداری نمود همچنین این نوع محصولات غذایی دامی را با بهترین کیفیت تولید و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده در بازار عرضه می کنند که فروش بدون واسطه و به صورت عمده مقرون به صرفه تر می باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید