مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان تفاله چغندر برای تغذیه دام در کشور

آنچه در این مقاله میخوانید...

ویژگی های تفاله چغندر باکیفیت چیست؟فروش فوری بهترین تفاله چغندر برای تغذیه دام

تفاله چغندر غذایی خوش طعم و شیرین است و سرشار از کلسیم می باشد و در خوراک دام قرار می گیرد. تولید کنندگان تفاله چغندر تغذیه دام برای تغذیه دام با کیفیت ترین محصول را تولید کردند و در سراسر کشور در اختیار متقاضیان خود قرار داده اند.

تولیدکنندگان تفاله چغندر برای تغذیه دام در کشور

ویژگی های تفاله چغندر باکیفیت چیست؟

ویژگی های تفاله چغندر باکیفیت چیست؟تهیه چغندر: ابتدا چغندر در حجم بالایی از زمین برداشت می شود و تمام مواد قابل استخراج مثل قند را از آن می گیرند چیزی که باقی می ماند تفاله چغندر است که گاهی به آن مقداری ملاس که ماده بسیار مغذی و سرشار از مواد معدنی و شیرین و خوش طعم است اضافه می کنند. تفاله چغندر را توسط دستگاه هایی کامل خشک‌می کنند و به اشکال مختلفی از جمله قالبی و پرک‌شده در می اورند.

تفاله چغندر با کیفیت باید عاری از هر کونه کپک‌زدگی، تغییر رنگ، قارچ و سوختگی باشد. تفاله چغندر دامی دارای دو ویژگی فیزیکی و شیمیایی می باشد. ویژگی فیزیکی:شامل خصوصیات ظاهری تفاله چغندر می باشد رنگ آن نسبت به میزان ملاس مصرف شده در آن بستگی دارد و از قهوه ای تیره تا قهوه ای روشن می باشد. شکل آن با توجه به نحوه ساخت و تولید آن متفاوت است. همچنین بوی این تفاله در حالت خشک و با کیفیت منحصر به فرد است، ویژگی شیمیایی این محصول شامل میزان پروتئین، فسفر، کلسیم، چربی، خاکستر و میزان انرژی می باشد.

مصرف این محصول در تغذیه دام باعث افزایش انرژی می شود و دارای مقداری پروتئین می باشد. الیاف سلولزی چغندر دارای هضم راحت می باشد. میزان قند این محصول بالا بوده و نشاسته و فسفر پایینی دارد. تفاله چغندر به صورت اب دار و یا خشک وارد تغذیه دام می شود این محصول خوش خوراک است و در تغذیه دام به کار می رود. در تغذیه خشک چغندر در کنار ذرت و سبوس و دانه ارزش غذایی بیشتری دارد. چغندر اب دار نیز باید به حالت سیلو شده در بیایند تا ماندگاری و خاصیت بیشتری پیدا کنند.

این محصول به دلیل داشتن خاصیت ملینی برای تغذیه در طیور استفاده نمی شود.

فروش فوری بهترین تفاله چغندر برای تغذیه دام

فروش فوری بهترین تفاله چغندر برای تغذیه دامتولید تفاله چغندر با کیفیت به صورت ارگانیک و توسط ماشین آلات و ابزار ها و به کار‌گیری استاندارد ها صورت می گیرد به طوری بسته بندی این تفالها معمولا به صورت عمده و فله می باشد و در کیسه های بهداشتی در وزن ۵۰ کیلو گرمی بسته بندی می شوند و به فروش می رسند. برای تهیه تفاله جغندر دامی با کیفیت و مرغوبیت شما می توانید از طریق وب سایت زیر عمل کنید شرکت ما بهترین محصول خود را در کوتاه ترین زمان به دستتان می رساند لازم به ذکر است که خرید در حجم عمده از قیمت پایینی برخوردار بوده و مقرون به صرفه است‌.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید