مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش تفاله گوجه فرنگی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت خرید تفاله گوجه تر و خشکقیمت خرید تفاله گوجه تر و خشکخواص تفاله تر گوجه برای دام
خرید تفاله

اگر به دنبال مراکز عمده خرید و فروش انواع تفاله شامل تفاله گوجه فرنگی، چغندر و یا هویج، جو و … هستید کافیست با ما همراه باشید. یکی از عمده ترین مراکز فروش تفاله گوجه در کشور را ما در استان فارس داریم.

هر ساله با توجه به میزان تولید گوجه در این منطقه فروش و خرید این محصول رونق بسیاری دارد. یکی از پرکاربردترین مصارف این نوع تفاله مصرف برای دام هاست و از انجایی که هم قیمت مناسبتری نسبت به دیگر خوراک دام دارد و هم به لحاظ خوش خوراک بودن آن، مشتریان زیادی همواره برای آن وجود دارد و بهمین لحاظ شرایط آسانی برای خرید و فروش این محصول فراهم شده است. دامداران و کارخانه های خوراک دامی که به دنبال فراهم کردن تفاله خشک و تر گوجه با قیمت و کیفیت عالی هستند می توانند با بازرگانی جابان در ارتباط مستقیم باشند و در کلیه فصول سال نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایند.

خرید و فروش تفاله گوجه فرنگی

قیمت خرید تفاله گوجه تر و خشکقیمت خرید تفاله گوجه تر و خشک

 

تفاله تر گوجه معمولا رطوبتی بین 50 تا 70 درصد دارد و این درصد رطوبت یعنی وقتی برای مثال یک تن آن را خشک نمائیم بین یک سوم تا یک چهارم آن تفاله خشک گوجه خواهد بود. معمولا قیمت تفاله تر گوجه متناسب با فصل متغیر است و بر اساس قیمت خود گوجه متغیر. اما تفاله خشک آن معمولا 4 تا 5 برابر قیمت تر آن قیمت گذاری میشود.

تفاله تر گوجه را برای افزایش مدت نگهداری، در پلاستیک های خیاری ریخته و درب آن را محکم میبندن تا هوا نگیرد و بدین وسیله می توان در فصول گرم سال، به شرط نگهداری در زیر سقف و سایه تا 30 تا 40 روز هم آنرا نگهداری نمود و به مرور به دام خوراند. این کار حسنی که دارد باعث تخمیر آن میشود که ضمن الکیزه شده خوش خوراک تر و لذیذ تر برای دام میشود.

خواص تفاله تر گوجه برای دام

خواص تفاله تر گوجه برای دام

آیا از خواص تفاله گوجه فرنگی برای دام و طیور اطلاع دارید؟ تفاله گوجه با داشتن پروتئین خام در حدود 20 تا 25 درصد، منبع بسیار بسیار ارزان قیمت پروتئین برای دام و طیور محسوب میشود و همچنین برای پروش جوجه بسیار مناسب است زیرا حاوی ویتامین E می باشد. از طرفی استفاده از تفاله گوجه اثر مستقیم بر روی شیردهی گاوهای شیری دارد و باعث ماندگاری بیشتر گوشت دام پس از ضبح میشود.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید