مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پرس تفاله گوجه فرنگی

آنچه در این مقاله میخوانید...

ارزش غذایی تفاله گوجهکارخانه های تولید تفاله گوجه
پرس تفاله گوجه فرنگی

با توجه به افزایش روزافزون جمعیت، نیاز کشور به تولیدات دامی بیشتر و بیشتر می گردد و از آنجایی که خوراک دام دارای ارزش بالایی در میزان تولیدات دامدار دارد توصیه برای کاهش مخارج دام و کاهش هزینه ها، استفاده تفاله گوجه دام در ترکیب با خوراک اصلی آن است.

تفاله های موجود شامل تفاله چغندر، نیشکر، هویج و گوجه می باشد که هر کدام از لحاظ میزان ارزش غذایی متفاوتند و می توان با استفاده ترکیبی از همه آنها از بهترین تغذیه برای دام بهره برد. بهترین عملکرد زمانی برای تولید پیش می آید که نسبت 1 به 3 در استفاده از تفاله رعایت شود. یعنی نهایتا 30 درصد خوراک دام با تفاله جایگزین شود.

پرس تفاله گوجه فرنگی

ارزش غذایی تفاله گوجه

ارزش غذایی تفاله گوجه

ازمایشات و آنالیزهای آن نشان دهنده درصد مناسبی از چربی و پروتئین گیاهی در ترکیب تفاله گوجه است و همین امر میتواند کمک شایانی به کاهش هزینه های خوراک دام و طیور در بحث پروتئین و چربی باشد. ترکیب اکثر تفاله های گوجه تا 99 درصد شبیه هم است و تفاوت آنچنانی نخواهد داشت.

جیره نویسان دام و طیور میتوانند با ارسال نمونه به آزمایشگاه، از درصداهای مورد نظر اطلاع دقیق حاصل نمایند و در نتیجه بهترین جیره را بنویسند. بهترین حالت خوراک حالتی است که از استاندارد های لازم پیروی کند.

کارخانه های تولید تفاله گوجه

کارخانه های تولید تفاله گوجه

کارخانه های تولید کننده تفاله گوجه در ایران در سراسر کشور گسترده شده اند اما با توجه به اینکه رب گوجه در کشورهای همسایه مشتریان زیادی دارد بیشترین کارخانه ها در اطراف مرزهای ایران ایجاد شده اند تا هزینه حمل و نقل کمتری را شامل شود.

کمترین رطوبت تفاله گوجه مربوط به کارخانه هایی است از دستگاههای پرسی رب گیری که اکثرا ایتالیایی هستند استفاده میکنند. هر چقدر رطوبت تفاله کمتر باشد در هزینه تمام شده هم تاثیر بیشتری دارد زیرا که در زمانی که رطوبت کمتر باشد هزینه حمل کمتری را هم در پی خواهد داشت.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید