مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله گوجه فرنگی

آنچه در این مقاله میخوانید...

میزان استفاده از تفاله گوجه فرنگیارزان ترین تفاله گوجه بازار
خرید تفاله گوجه فرنگی

دامداران بزرگ برای به صرفه نمودن تولیدات خود همیشه به دنبال پیدا کردن خوراک ارزان قیمت تر از بازار هستند و به دلیل اینکه ضایعات و تفاله بسیاری از کارخانجات خوراک بسیار مناسب و ارزان قیمتی برای دام فراهم می کند همیشه یکی از اولویت های آنها در خرید، خرید تفاله گوجه و چغندر قند بوده است.

مرکز عمده فروش این محصولات در کشور مشخص می باشد و با مراجعه به سایت ما نیز می توانید با ارتباط با کارشناسان فروش، از نحوه خرید و مراکز عمده توزیع آن نیز اطلاع کسب نمائید. در فصل تابستان انواع تفاله به وفور یافت میشود و بهترین فرصت برای دامداران و مرغداران برای خرید است زیرا با عرضه زیاد قیمت کاهش می یابد و به راحتی می توان تخفیف مناسبی دریافت نمود.

خرید تفاله گوجه فرنگی

میزان استفاده از تفاله گوجه فرنگی

میزان استفاده از تفاله گوجه فرنگی

استاندارد های زیادی برای مشخص نمودن میزان مجاز و بهینه برای استفاده از تفاله تر گوجه در سراسر دنیا مطرح شده است اما استانداردهای دانشگاهی بر اساس تحقیقات عنوان می کند که مصرف بین 15 تا 30 درصد به عنوان جایگزین علوفه و جو، میتواند بهترین عملکرد را بدون کاهش راندمان به همراه داشته باشد.

البته تقسیم آن بین سه وعده هم بهترین کار است چون خام خوری برای دام ممکن است مشکلاتی از جمله عدم هضم و جذب مناسب همراه داشته باشد و عملا به هدفی که دامدار دارد مبنی بر کاهش هزینه خوراک با استفاده از تفاله به جای خوراک گران قیمت نمیرسد.

ارزان ترین تفاله گوجه بازار

ارزان ترین تفاله گوجه بازار

برای اینکه به ارزان ترین و در عین حال به مرغوبترین تفاله گوجه موجود در بازار دسترسی پیدا کنیم باید بررسی کنیم که کدام مناطق ایران بیشترین تولید گوجه را در کشور دارد. اصولا چغندر و نیشکر در خوزستان بیشترین میزان تولید را دارد و گوجه در شیراز و بوشهر. البته تولید زیاد به تنهایی ملاک نیست و باید بررسی بیشتری هم در خصوص اینکه کارخانه های رب گیری در کدام استانهای کشور تمرکز بیشتری دارند نیز کرد.

اصولا نزدیکی کارخانه به مرکز تولید مواد اولیه یکی از مهم ترین دغدغه های تولیدکنندگان است و بایستی در زمان احداث کارخانه، کلیه مناطق نزدیک به تولید گوجه را جستجو و برنامه ریزی برای آن مناطق نمود تا هزینه کرایه و حمل زیاد نود.

بزرگترین مراکز توزیع تفاله تر و خشک گوجه در ایران با هماهنگی با بازرگانی جابان توانسته اند راهیی آسان را برای مشتریان برای خرید فراهم نمایند.

 

 

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید