مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تفاله چغندر در تغذیه دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

نحوه استفاده تفاله تر چغندرکارخانه تولید تفاله چغندر فشنگی
تفاله چغندر در تغذیه دام

یکی از بهترین خوراک های ارزان قیمت دامداری های بزرگ، تفاله چغندر است زیرا هم از لحاظ قیمت مناسبتر است و هم اینکه خوراک بسیار مناسبی برای دام به حساب می آید. یکی از دلایل استفاده از این خوراک در دامداری ها بهبود گوارش دامهاست زیرا دام با مصرف آن هضم بهتری خواهد داشت. از لحاظ آنالیز نیز این خوراک از ارزش بالاتری نسبت به خوراک های تفاله دیگر برخوردار است و دلیل آن نیز بالا بودن کالری آن با توجه به قند موجود در آن است و این یک ویژگی بارز این محصول است.

تفاله چغندر فشنگی را قبل از مصرف دام باید خیساند تا هم نرم شود و هم خوش خوراک. با توجه به ملاس موجود در این نوع تفاله میتوان از خواص بی نظیر گوشت و شیر تولیدی آن بهره برد.

تفاله چغندر در تغذیه دام

نحوه استفاده تفاله تر چغندر

نحوه استفاده تفاله تر چغندر

زمانی که کارخانه ها اقدام به تولید قند و شکر میکنند تفاله آنها از طریق دستگاههای بزرگ آبگیری چغندر ارج و با توجه به اینکه این مواد حاوی مواد قندی مناسبی برای خوراک دام می باشند به صورت فله و یا بسته بندی به دامدار عرضه میشود. اصولا فصول بهار و پاییز تفاله تر و تازه چغندر یافت میشود و بقیه فصول فقط نوع خشک آن موجود است.

برای اینکه بتوان تفاله تر چغندر را به مدت بیشتری نگهداری نمود باید آنها را در سیلو ریخته و با وسیله ای مانند غلتک محکم کوباند تا هوا موجود در بین آنها از بین برود و ماندگاری آن بیشتر شود. با عمل سیلو کردن خواص تفاله نیز افزایش می یابد و به قول دامداران محترم الکیزه و خوش خوراک میشود.

کارخانه تولید تفاله چغندر فشنگی

کارخانه تولید تفاله چغندر فشنگی

بزرگترین کارخانه های تولید شکر در  ایران دارای مقادیر زیادی تولید تفاله چغندر به صورت ترو فشنگی هستند و دامداران به دلیل قیمت مناسب آن نسبت به سایر خوراک، استقبال زیادی در خرید آن دارند. خواص ملاس موجود در ترکیب این تفاله، بهترین منبع برای تغذیه مناسب دام است تا با مصرف آن بهره وری گوشت و شیر آن افزایش یابد.

 

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید