مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش تفاله کنجد درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفالۀ کنجدانواع تفاله کنجد درجه یکروش­های خرید تفاله کنجد درجه یک
تفاله کنجد درجه یک

تفاله کنجد درجه یک چیست؟پیدا کردن مرکز فروش تفاله کنجد درجه یک برای صاحبان دام و طیور این روزها دغدغه­ی مهمی است. تفاله کنجد یک ماده­ غذایی ارزشمند، با انرژی بالا و سرشار از پروتئین، برای پرورش دام و طیور است.

تفالۀ کنجد

تفاله کنجد درجه یک

تفاله کنجد ، ماده­ی جامد باقی مانده از فرآیند روغن گیری است. بازمانده­ی موادی مثل؛ گندم و برنج، سبوس، نیشکر و چغندر تفاله نامیده میشوند. از طرفی باقی مانده­ی موادی چون کنجد، تخم کتان، بادام، انگور، انار، کرچک را کنجاله یا کنجاره می­نامند.­
کنجاله­ها موادی هستند با انرژی بسیار بالا و میزان پروتئین قابل توجه، که این امر باعث میشود آن­ها منبع غذایی مفید و مناسبی برای دام و طیور باشند، البته کنجاله ی برخی مواد مثل کرچک خاصیت خوراکی ندارند و سمی هستند.
کنجاله­ی کنجد یک منبع مناسب برای تریپتوفان و سستین است. مواد مغذی کنجد ترکیباتی بسیار شبیه سویا دارد. ترئونین و لیزین کمی دارد، فتیات و اگزالات آن زیاد است، هرچند که پوست گیری انجام شده قبل از روغن گیری میزان آنرا می­کاهد.

انواع تفاله کنجد درجه یک

کنجاله­ روغن این روزها بیشتر از طریق پرس سرد به دست می­آید. روش پرس گرم که درآن دمای روغن به بیش از صد درجه­ی سانتی گراد می­رسد، روش صنعتی­تر و ناسالم­تر برای روغن کشی محسوب میشود. اما روش پرس سرد که درآن روغن با فشار از دانه خارج میشود، هم روغن تولیدی بهتری دارد و هم روش ساده­تر و انجام شدنی­تری است. به صورتی که اخیراً تعداد کارگاه­های تولیدی روغن کنجد به شکل قابل توجهی در حال افزایش است.
کنجاله­­ کنجد خروجی از دستگاه معمولاً به سه شکل می­باشد:

شکل پلت یا فشنگی؛ قهوه­ای رنگ به قطر یک یا دو سانتی متر.
شکل ورقه­ای؛ بروغن کم و پروتئین بالایی دارد.
شکل پودری؛ بیشتر به صورت محلول در آب.

که بسته به میزان روغن و پروتئین مورد نیاز، خریدار میتواند هریک از این سه شکل را مورد استفاده قرار دهد. کنجاله­ی کنجد درجه یک یعنی کنجاله­ی خشک تر یا با درصد روغن کمتر.

روش­های خرید تفاله کنجد درجه یک

تفاله کنجد درجه یک

مراکز فروش کنجاله ­ی کنجد در ایران، عمدتاً در دو شهر یزد و مشهد تولید میشوند. از آنجا که تقاضا برای این محصول بسیار زیاد است و بسته به میزان روغن و پروتئین آن تنوع بسیاری دارد، قیمت آن تغییر زیادی داشته و میزان ثابتی ندارد. کنجاله­ی کنجد ارزش غذایی بالایی دارد و کارشناسان مواد غذایی دام­ها و طیور مصرف آن را بسیار مفید میدانند.

اکثر شرکت­های بازرگانی توانایی تامین کنجاله به صورت پیوسته را ندارد. برای تامین کنجاله­ی درجه­ یک، به صورت پیوسته و حجمی، بهترین کار اینست که با یکی از کارخانه­های روغن­کشی کنجد قرارداد بسته و کنجاله­ی تولیدی آن­ها را خریداری نمایید. البته لازم است ابتدا از بهداشت و کیفیت کنجاله­ی تولید شده اطمینان حاصل فرمایید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید