مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش تفاله هویج مناسب کود

آنچه در این مقاله میخوانید...

دلیل استفاده از تفاله هویج به جای کود شیمیاییقیمت دقیق تفاله هویج مناسب کود

امروزه اهمیت بازیافت مواد، برای بشر در جایگاه بسیار قابل توجهی می باشد. کارشناسان در هر زمینه ای که هستند، تلاش می کنند تا تقریبا از تمام مواد، حتی صنعت غذا بهترین فراوری ثانوی را تولید کنند تا راندمان کاری خود را بالا ببرند؛ علاوه بر آن از منابع کمتر استفاده شود تا در معرض خطر نابودی قرار نگیرند. انواع کودها که حاصل از بازیافت مواد مختلف است، با بررسی های علمی وارد بازار شده است. هر کدام برای یک نوع از کاربری موثر هستند و باید متناسب انتخاب شوند. تفاله هویج کودی است که امروزه از آن بسیار استقبال شده و موارد مصرف خوبی دارد. به دلیل داشتن خواص منحصر به فرد، از آن به عنوان یکی از بهترین کودهای طبیعی می توان یاد کرد.

مرکز فروش تفاله هویج مناسب کود

دلیل استفاده از تفاله هویج به جای کود شیمیایی

دلیل استفاده از تفاله هویج به جای کود شیمیاییکودها، به دو نوع کلی کودهای شیمیایی و کودهای بیولوژیک یا طبیعی تقسیم می شوند؛ مسلم است کود تفاله هویج از نوع دوم می باشد.
تفاله هویچ برای گلدان خانه شما، می تواند یک گزینه بسیار خوب برای حفظ و رشد بهتر گیاه باشد.

هویج، دارای میزان بسیار زیادی از ویتامین، املاح، مواد معدنی، مواد مغذی و لازم برای بدن می باشد که استفاده از آن در موارد زیادی به افراد توصیه شده است.
آنتی اکسیدان ها و فیبرها از جمله برجسته ترین مواد مغذی هستند که بعد از گرفتن آب هویج، در تفاله از بین نمی روند.

اما خوب است بدانید، کود تفاله هویج چگونه به دست می آید؟
برای تولید کود تفاله هویج به صورت خانگی، یکی از روش ها، عملیات ساده خشک کردن در برابر آفتاب و پودر کردن است که باید در میزان مشخصی، به خاک گیاه افزوده شود.

اما برای تولید انبوه، آن را به عنوان خوراک به کرم های کمپوست می دهند تا کمپوست مرغوب به دست آید.
کمپوست حاصل شده، مواد مغذی بسیاری به گیاه می رساند و با تیره کردن سطح خاک، به تنظیم حرارت با جذب و حفظ گرمای خاک، به رشد کمک می کند؛ همچنین فعالیت های بیولوژیکی خاک را افزایش می دهد.

قیمت دقیق تفاله هویج مناسب کود

قیمت دقیق تفاله هویج مناسب کوددر این مطلب دریافتیم که چرا نباید تفاله های هویج را، بعد از آب گیری دور بریزیم و دانستیم، مهم ترین مورد مصرف تفاله هویج در تغذیه کرم های کمپوست، برای به دست آمدن کمپوست است که تاثیری عالی بر گیاه می گذارد.

کمپوست خاک را حاصلخیز می کند و با حفظ آب درون خود، هدر رفت و مصرف آب را کاهش می دهد؛ این موضوع، خود را در سطح کلان کشت و کار بیشتر نشان می دهد.
بنابراین بیشتر مخاطبان این کود، پرورش گیاه را در مساحت زیاد دارند و خرید ایشان نیز از تولیدکنندگان آن، به صورت عمده می باشد؛ سپس ممکن است ایشان، کود ها را در بسته بندی های کوچک تر به مشتریان، به صورت خرده و جزئی ارائه کنند.

برای به دست آوردن قیمت فروش تفاله هویچ، با نوسان های همیشگی موجود در بازار، خوب است که با کارشناسان این سایت تماس بگیرید و بعد به راحتی نسبت به سفارش و خرید اقدام کنید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید