مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز خرید تفاله چغندر خشک با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله میخوانید...

ویژگی های تفاله چغندر خشک مورد استفاده برای دامقیمت نهایی تفاله چغندر خشک در سال 99

تفاله ی چغندر قند زمانی به دست می آید که تمام قند و شربت و مواد دیگر موجود در این گیاه به طور کامل گرفته شود و به باقی مانده ی چغندر ها تفاله گفته می شود.

معمولا این تفاله مورد استفاده ی دام ها قرار می گیرد و مزایای بسیاری برای آن دارد و همچنین به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به سایر خوراک دام دارد خرید آن برای دامداران به صرفه تر می باشد.

این فروشگاه اینترنتی جزو مراکز خرید تفاله چغندر خشک با قیمت مناسب می باشد و شما می توانید این محصول را با به راحتی و با کیفیت بالا خریداری کنید.

مراکز خرید تفاله چغندر خشک با قیمت مناسب

ویژگی های تفاله چغندر خشک مورد استفاده برای دام

ویژگی های تفاله چغندر خشک مورد استفاده برای دامبه طور طبیعی از هر ۱۰۰ کیلو گرم چغندر با عیار ۱۶ حدود ۸۵ کیلو تفاله به دست می آید که این مقدار بعد از خشک شدن با استفاده از دستگاه های مخصوص به شکل های مختلفی مانند پرک و قالبی در می آید و نسبت تفاله ی خشک به به وزن چغندر تقریبا ۵ درصد می باشد.

فروش تفاله چغندر خشک بیشتر در مناطقی که دامداری دارند انجام می شود زیرا فواید زیادی برای آن ها دارد و از جمله ویژگی های تفاله چغندر خشک مورد استفاده برای دام این است که اگر این محصول را با مواد دانه ای دیگر مانند بلغور، سبوس و ذرت به دام داده شود ارزش غذایی جیره ی دام افزایش پیدا می کند.

تفاله های خشک چغندر را هرگز نباید به صورت تنها و خالص به دام داد به دلیل اینکه این ماده ی غذایی به تنهایی کارایی خاصی ندارد و حتما باید با مواد دانه ای دیگر ترکیب شود‌.

استفاده از این نوع تفاله سبب جذب بیشتر مواد غذایی به بدن دام ها شده و همچنین فواید دیگر این خوراک شامل جلوگیری کردن از ایجاد نفخ شکم در دام و افزایش شیر تولیدی و زیاد شدن وزن مفید دام ها به طور مدارم می باشد. 

قیمت نهایی تفاله چغندر خشک در سال 99

قیمت نهایی تفاله چغندر خشک در سال 99قیمت تفاله چغندر خشک در سال ۹۹ به عوامل مختلفی از جمله کیفیت تفاله های خشک شده، شکل ظاهری و نوع مواد که به صورت خشک هستند و یا آبدار بستگی دارد.

به طور کلی تفاله چغندر به دو صورت خشک و آبدار مورد استفاده برای دام ها قرار می گیرد و مقدار انرژی که آزاد می کند به اندازه ی جو است ولی مقدار پروتئین آن یکم کمتر از جو می باشد.

این ماده ی غذایی دام ها به دلیل داشتن الیاف قابل هضم مانند سلولز از ویژگی خوبی برای نشخوار کنندگان دارا می باشد و به عنوان یک خوراکی خوش هضمی که منبع سرشاری از کلسیم است می تواند در تغذیه ی دام تاثیرات مفیدی بگذارد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید