مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تفاله گوجه فرنگی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت تفاله گوجه فرنگیمراکز خرید انواع تفاله گوجهقیمت انواع تفاله خشک گوجه
قیمت تفاله

آیا میدانید قیمت تفاله گوجه فرنگی چه مقدار با قیمت سایر خوراکهای دام و طیور متفاوت است و خبر دارید که چقدر در هزینه خوراک دام می توان از طریق استفاده از تفاله صرفه جویی کرد؟
از انجایی که با بالا رفتن قیمت دلار در بازار، قیمت خوراکهای صنعتی و وارداتی بالا رفته یکی از راهکارهای کاهش هزینه اولیه تولید در دامداری های بزرگ جایگزینی خوراکهای ارزان قیمت تر با خوراکهای وارداتی است. اکثر دامداران قدیمی از تفاله گوجه به علاوه تفاله چغندر و هویج برای مصرف دام استفاده میکنند زیرا ترکیب آنها باعث طعم بهتر و هضم آسانتر رای دام میشود.

قیمت تفاله گوجه فرنگیمراکز خرید انواع تفاله گوجه

مراکز خرید انواع تفاله گوجه

مراکز بزرگی در سراسر کشور در حال توزیع تفاله تر و خشک گوجه در سراسر ایران هستند. با توجه به بهبود عملکرد فرایند شکمبه در نتیجه استفاده از تفاله گوجه در خوراک دام سبک و سنگین، بسیاری از دامداری های بزرگ در سراسر ایران با تهیه این محصول و انجام سیلو کردن و یا بسته بندی در پلاستیک های ضخیم، ضمن کاهش هزینه خوراک دام خود به بهبود عملکرد گوشت و شیر دام خود نیز می افزایند.

در ایران افزایش هزینه های تولید مشکل اساسی در  سر راه دامداران است که بایستی با درایت به حل این مشکل پرداخت. با افزایش قیمت دلار خوراک وارداتی دام و طیور نیز شامل جو و ذرت افزایش می یابد. بنابراین یکی از راهکارهای موجود استفاده از تفاله های ارزان قیمت موجود در بازار است. نوع تر و یا خشک گوجه به هر دو صورت قابل استفاده برای دام می باشد.

قیمت انواع تفاله خشک گوجه

قیمت انواع تفاله خشک گوجه

قیمت انواع تفاله خشک گوجه را بر اساس اینکه به چه شکلی خشک شده باشند تعیین میکنند. از آنجایی که خشک نمودن ا دستگاههای مربوطه کیفیت بهتری را ایجاد مینماید قیمت آن بالاتر است. از طرفی نوع آفتاب خشک با توجه به اینگه رنگ قرمزی کمتری دارد و هزینه تولید آن پایینتر است قیمتش پایین تر خواهد بود.

دستگاههای مخصوص خشک نمودن تفاله گوجه تر معمولا هم از حرارت استفاده میکنند و هم از قدرت دمندگی. این دستگاهها دارای یکه فن برای دمیدن باد و یه المنت برای افزایش دما هستند. بدین ترتیب تفاله بدست آمده دارای رنگ قرمز پر رنگ خواهد بود که بازارپسندی بیشتری دارد.

بازرگانی جابان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان و توزیع کنندگان انواع تفاله در سراسر کشور است که به کیفیت خوب و قیمت عالی شناخته میشود.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید