مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تفاله انار مخصوص خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

كاربرد تفاله انار در تغذيه بره ‌های پرواریفروشنده عمده تفاله هسته انار خوراک دام

تفاله انار خوراک دام یک ماده غذایی بسیار قوی است که در بسته بندی های بسیار بهداشتی در بازار موجود می باشد. قیمت این محصول همواره برای مشتریان و استفاده کنندگان آن بسیار مهم می باشد. قیمت این محصول ارزشمند وابسته به فاکتور های گوناگونی است که از این موارد می توان به سطح کیفی آن اشاره کرد. هر چه درجه کیفی این نوع خوراک افزایش پیدا کند در قیمت گذاری آن نیز مهم می باشد.

كاربرد تفاله انار در تغذيه بره ‌های پرواری

تغذیه دام و طیور نکته بسیار مهم و اساسی است که در پرورش آن باید مد نظر قرار گرفته شود. برای تغذیه انواع بره از مواد غذایی مختلفی می توان استفاده کرد که از این موارد می توان به تفاله انار اشاره کرد. تفاله انار یکی از مهمترین و کاربردی ترین مواد غذایی در تغذیه بره های پرواری می باشد که از ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردار است.

این محصول دارای مواد معدنی و ویتامین های مختلفی است و مصرف آن مزیت های بسیار زیادی را برای سلامت بره ها ایجاد خواهد کرد که از مهمترین آنها می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت هایی که استفاده از این محصول برای افراد ایجاد می کند، بالا بردن سطح سیستم ایمنی بره ها می باشد. این محصول به دلیل داشتن ویتامین های مختلف سیستم ایمنی بره ها را افزایش می دهد و مانع از بروز بیماری های مختلفی در بره ها خواهد شد.
  • از دیگر مزیت هایی که این محصول برای انواع دام ایجاد خواهد کرد، افزایش سطح باروری در دام های ماده می باشد. این محصول به افزایش وزن بره ها و بالا بردن سطح باروری آنها در آینده کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

کاربرد های مختلف و مزیت های گوناگون این محصول باعث شده تا میزان خرید و فروش این نوع غذا برای دام تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

فروشنده عمده تفاله هسته انار خوراک دام

فروشنده خوراک دام مرغوب می تواند به افراد در زمان انتخاب و تهیه این کالا کمک کند. فروش انواع تفاله های هسته انار خوراک دام در بازار های داخلی به صورت عمده انجام می شود. در فروش عمده افراد می توانند بهترین نمونه های این کالا را با صرف هزینه مقرون به صرفه ای تهیه کنند.

این سایت اصلی ترین و معتبر ترین فروشنده تفاله های هسته انار در کشور است که این محصولات را با منصفانه ترین نرخ در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. خوراک دام عمده در این مرکز دارای کیفیت تضمین شده می باشد و مشتریان گرامی می توانند با خیال راحت آن را تهیه کنند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید