مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تفاله گوجه فرنگی

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله گوجه فرنگی سیلاژبسته بندی و سیلو نمودن تفاله گوجه تر
فروش تفاله گوجه فرنگی

تفاله گوجه یکی از انواع خوراک های ارزان موجود در کارخانه های تولید رب می باشد که امکان تامین غذای ارزان قیمت دام را فراهم می کند.به نظر می رسد با توجه به خوش خوراک بودن این نوع تفاله دام بیشتر تمایل به مصرف این نوع تفاله دارد تا تفاله هایی مثل چغندرقند و یا هویج.

برای دام های مختلف می توان از این نوع تفاله استفاده کرد. تفاله گوجه در انواع تر و خشک در بازار به فروش می رسد و امکان بارگیری روزانه دو تا چند تریلی از کارخانه در شرایط پر باری وجود دارد. فصول پر باری این محصول معمولا از اوایل تابستان تا اخر تابستان است که گوجه جنوب و شمال همزمان در بازار موجود است.

فروش تفاله گوجه فرنگی

تفاله گوجه فرنگی سیلاژ

تفاله گوجه فرنگی سیلاژ

با توجه به خواص بی نظیر سیلو نمودن انواع تفاله گوجه فرنگی، اکثر دامداران در فصول پر باری این محصول، اقدام به خرید میکنند تا از تخفیف مناسب هم بهره مند شوند و برای زمستان که علوفه کمیاب است دچار کاهش خوراک نشوند و دامشان با تغذیه از تفاله گوجه سیلاژ شده عملکرد بهتری در انتهای فصل از خود نشان دهد.

برای سیلو نمودن رعایت نکات بهداشتی و اصول سیلو بسیار مهم است. کوبیدن با غلتک و یا تراکتور قبل از تهیه سیلو باعث می شود هوای آن خارج و از کپک زدن و خراب شدن سیلو جلوگیری کند.دام به سیلو گوجه و چغندر علاقه بسیاری نشان میدهد زیرا هم خوش طعم است و هم لذیذ و با توجه به تخمیر صورت گرفته روی آن هضم ساده تری را در پی دارد.

بسته بندی و سیلو نمودن تفاله گوجه تر

بسته بندی و سیلو نمودن تفاله گوجه تر

دامداران قدیمی به خوبی با اصول سیلو نمودن تفاله چغندر و گوجه آشنا هستند و میدانند دامشان وقتی سیلوی مناسبی مصرف کند سر حال تر و با عملکرد بهتری گوشت و شیر میدهد. سیلوی خوب در حکم غذای لذیذ و خوش خوراک را برای دام دارد و با توجه به الکلیزه شده آن شکمبه دام را سر حال می آورد.

زمانی که تفاله بسته بندی میشود میزان ماندگاری آن بیشتر و قدرت هضم و جذب بالاتری را کسب میکند. معمولا بسته بندی های با مشمای پلاستیکی (پلاستیک خیاری) بیشتر در بین دامداران مرسوم است اما نوع وکیوم شده در حین حمل و جابجایی کار را ساده تر میکند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید