مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده عمده تفاله چغندر در مشهد

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی ارزش غذایی تفاله چغندر در خوراک دامعمده فروشی تفاله چغندر به قیمت کارخانه در مشهد

تفاله چغندر مشهد، در اغلب مواقع به صورت عمده به بازار عرضه می گردد و هدف اصلی فروشنده مربوطه نیز، عرضه این تفاله ها به صورت عمده و با کیفیت خیلی خوب می باشد. اگر این تفاله ها با کیفیت خوب به بازار عرضه گردند، قطعا گام بلندی در جهت پیشرفت صنعت دامپروری در کشور ما رخ خواهد داد. بی شک این صنعت، یکی از صنایع فوق العاده پول ساز در عصر امروز می باشد.

فروشنده عمده تفاله چغندر در مشهد

بررسی ارزش غذایی تفاله چغندر در خوراک دام

بررسی ارزش غذایی تفاله چغندر در خوراک دامتفاله چغندر قند از استخراج قند و دیگر مواد معدنی موجود در چغندر به وجود می آید. بدیهی است که در این حالت، تفاله چغندر، از مقادیر زیاد کربوهیدرات، قند، نشاسته و … برخوردار است و می تواند یک غذای کامل برای دام باشد.

جالب است بدانید که از هر یکصد کیلوگرم چغندر قند، حدود 85 کیلو تفاله به دست می آید. تفاله چغندر پس از خشک شدن، به شکل پرک و قالبی در می آید و به این شکل در اختیار دام قرار می گیرد.

این تفاله به دو شکل خشک و تر به بازار عرضه می گردد. اگر افراد تمایل داشته باشند که تفاله خشک را به دام بدهند، حتما باید به همراه تفاله، مواد هیدروکربنه نیز به غذای دام اضافه کنند تا مواد معدنی مورد نیاز دام به طور کامل تامین شود.

اما اگر نوع تر این تفاله را به دام بدهید، کل مواد مورد نیاز آن تامین شده و دیگر احتیاجی به اضافه کردن مواد هیدروکربنه نیز نخواهد بود. زیرا تفاله تر، قبل از عرضه به بازار در گودال های عمیق برای مدتی حفر می شود و این کار باعث رخ دادن واکنش های اسیدی در تفاله خواهد شد و مواد معدنی آن را بیشتر خواهد کرد.

عمده فروشی تفاله چغندر به قیمت کارخانه در مشهد

عمده فروشی تفاله چغندر به قیمت کارخانه در مشهدفروش عمده تفاله چغندر امروزه در دستور کار اصلی شرکت های تولید و توزیع کننده قرار گرفته است. قیمت تفاله چغندر در این حالت خیلی مناسب تر از فروش خرده محاسبه می شود.

همچنین افرادی که در مراکز پرورش دام در مشهد فعالیت می کنند، باید به طور دقیق بدانند که اگر حجم کمی از این تفاله ها را بخرند، بی شک خیلی زود محصولات ایشان تمام خواهد شد و مجبور می شوند که برای تهیه مجدد این محصولات مجددا روانه بازار شوند و به این ترتیب وقت و هزینه و انرژی ایشان هدر خواهد رفت.

به همین دلیل است که فروش عمده این محصولات، امروزه از رونق خیلی خوبی برخوردار می باشد. اگر انواع تفاله چغندر به قیمت کارخانه تهیه گردد، بی شک صرفه اقتصادی ایده آلی برای صنعتگران شکل خواهد گرفت.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید