مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده بهترین تفاله گوجه فرنگی سیلو

آنچه در این مقاله میخوانید...

درچه صنایعی از تفاله گوجه فرنگی استفاده می شود؟فروش عمده تفاله گوجه فرنگی سیلو شده در مشهد

شاید فروشنده بهترین تفاله گوجه فرنگی سیلو را می شناسید ولی از نحوه توزیعات آن ها اطلاع ندارید. زیاد افکار خود را به خاطر این مسائل مشغول نکنید چون در این باره می گوییم که، فروش های اینترنتی روزانه برای خرید های شما به وقوع پیوسته اند.

فروشنده بهترین تفاله گوجه فرنگی سیلو

درچه صنایعی از تفاله گوجه فرنگی استفاده می شود؟

درچه صنایعی از تفاله گوجه فرنگی استفاده می شود؟

با توجه به این که این محصولات از ترکیب ضایعات گوجه با سایر افزودنی ها در هنگام تبدیل شدن گوجه به رب به دست می آید پس به همان میزان دارای، درصد بالایی از پروتئین و ویتامین است.

از این منظر خیلی دیده شده که آن ها را در موارد  مختلفی به استفاده رسانده اند. به همین جهت آن ها را به صورت تیتر هایی واضح به اطلاع می رسانیم :

  • مهمترین جنبه استفاده از تفاله گوجه در خوراک دام است. دام ها در طول شبانه روز نیاز به تغذیه ای مناسب و سرشار از کلیه موارد ضروری و مورد احتیاج برای زندگی کردن و زاد و ولد دارند. در این راستا یا اقلام تازه ای مد نظر قرار گرفته و یا این که در شکل دیگر، تفاله ها به صورت سیلو شده یعنی مخلوط با کاه گندم در غذای گاو یا گوسفندان گنجانده می گردد. از این بابت اطمینان است که مواد معدنی موجود در آن ها به بدن حیوان برسد و از این منظر، رشد و نمو دچار مشکل نگردد.
  • مورد بعدی به مرغ هایی مربوط می شود که در حین تخم گذاری، نیازی شدید به موادی پر کالری دارند. خوردن این اقسام موجب شکل گیری تاثیری مثبت بر روی زرده ها، کیفیت آن ها و نیز تعداد تخم ها می شود. از این رو با وجود آن ها هم سلامت طیور به شکل قابل ملاحظه ای تضمین گشته و از سویی دیگر، جوجه های داخل تخم ها زمان سریع تری را برای بیرون آمدن سپری می کنند. بنابراین مرغ ها با استفاده و مصرف مناسب آن ها می توانند از جوجه هایی گوشتی بهره مند گردند.

فروش عمده تفاله گوجه فرنگی سیلو شده در مشهد

فروش عمده تفاله گوجه فرنگی سیلو شده در مشهد

از مشهد به عنوان شهری نام برده می گردد که پرورش دام و طیور در آن خیلی رواج دارد. در این زمینه همواره نیاز به وجود تفاله گوجه در وعده های غذایی حیوانات حس می گردد. 

از این بابت باید توزیع انبوه این اقلام امری مختص و مربوط به محدوده داخلی این استان نیست بلکه، شامل شهر های دیگر ایران هم می گردد. در واقع در هر مکانی ممکن بوده، نیاز به دریافت کلی این اجناس احساس شود.

پس به این صورت با فروش های گسترده ای، خرید تفاله گوجه نیز اشاعه کاملی در کشور یافته است.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید