مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده بهترین تفاله خرما مناسب تغذیه طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاله خرمای با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟قیمت دقیق تفاله خرما مناسب تغذیه طیور

تفاله خرما تغذیه طیور که محصول کارخانجات تولید شیره و لواشک می باشد در حال حاضر به یکی از مهم‌ ترین مواد مغذی برای خوراک طیور و حتی دام ها تبدیل شده است. با وجود خوش خوراک بودن تفاله خرما و قیمت ارزان آن نسبت به دیگر خوراک طیور، طبیعتا انتخاب آن مناسب خواهد بود.

فروشنده بهترین تفاله خرما مناسب تغذیه طیور

تفاله خرمای با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

تفاله خرمای با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟با توجه به این که خرما یکی از مهمترین محصولات تولید شده در استان های جنوبی کشور ایران می باشد، طبیعتاً مشتقات این محصول نیز در ایران به صورت انبوه تولید می شود.
این امر موجب شده است که در کارخانه های تولید شیره و لواشک تفاله خرما نیز به وفور یافت شده و گزینه ای مناسب برای خوراک دام و طیور باشد.

به طور کلی می‌ توان گفت مقصود از تفاله خرما ضایعات این میوه بوده که بعد از رطوبت گیری به دست می آید؛ جالب است بدانید این تفاله تقریبا بیشتر خواص خود میوه خرما را دارد از این رو برای دام و طیور بسیار مناسب است.

توجه داشته باشید یکی از مهمترین دلایلی که موجب شده است تفاله خرما جایگزین، دیگر خوراک دام و طیور شود کاهش هزینه تامین آن می باشد.
از طرفی مواد مغذی موجود در تفاله خرما و فیبر آن به سلامت طیور کمک شایانی می کند.

از دیگر خواص تفاله خرما می‌ توان به خوش خوراک بودن آن اشاره نمود. با تمام این موارد هنگامی که شما قصد خرید این محصول را داشته باشید، لازم است که به ویژگی های نوع با کیفیت آن توجه نمایید.

به طور کلی در اولین مرحله برای اینکه بتوانید تفاله خرما با کیفیت را خریداری کنید باید به کارخانه های تولید شیر و لواشک مراجعه کرده و مطمئن باشید که این تفاله ها در شرایط کاملاً مناسب بسته بندی می شود.

از آنجایی که تفاله خرما سریعاً کپک میزند می توان گفت یکی از ویژگی‌ های نوع با کیفیت آن، تازه بودن این محصول است.

قیمت دقیق تفاله خرما مناسب تغذیه طیور

قیمت دقیق تفاله خرما مناسب تغذیه طیورتفاله خرما فروشی که در حال حاضر به صورت فله ای و بسته بندی ارائه می شود به طور کلی قیمت مناسبی داشته و همانطور که گفته شد این امر یکی از دلایل رونق خرید و فروش محصول می باشد.

حال خریداران جهت اطلاع از قیمت دقیق محصول می توانند با مشاور فروش تفاله خرما در ارتباط باشند. هنگامی که شما به عنوان خریدار تفاله خرما قصد دارید به صورت مستقیم این محصول را سفارش دهید به راحتی می توانید در کمترین زمان ممکن آن را در سراسر کشور تحویل بگیرید. خریداران عمده نیز می توانند با تهیه این محصول به صورت فله ای، در هزینه خرید آن صرفه جویی کنند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید