مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله سیب خوراک دام ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع تفاله مخصوص خوراک داممرکز پخش تفاله سیب درختی خوراک دام

تفاله سیب خوراک دام نمونه از انواع محصولات غذایی مناسب برای انواع دام ها می باشد که دارای فواید و مواد مغذی فراوانی برای این حیوانات می باشد و در پروار شدن و وزن گیری مناسب آن ها تاثیرات شگرفی را ایفا می کند و موجب جلب رضایت مشتریان شده است.

خرید تفاله سیب خوراک دام ارزان قیمت به بهترین شکل ممکن و با تحویل محصولی مرغوب، تحویل محصول در مقدار مورد نیاز با نرخی مناسب به صورت عمده و جزئی برای مشتریان و خریداران امکان پذیر می باشد.

انواع تفاله مخصوص خوراک دام

در این قسمت می خواهیم تا با ارائه و بیان توضیحاتی مهم و کاربردی درباره انواع تفاله مخصوص خوراک دام بپردازیم و درباره این محصول بیشتر صحبت نماییم تا مشتریان و خریداران گرامی و عزیز بتوانند با این خوراک دام بیشتر آشنا شده و بهترین نمونه آن را با کیفیتی عالی خریداری و تهیه نمایند و با استفاده آن برای دام ها تاثیرات شگفت انگیز آن را مشاهده نموده و رضایت کامل کسب کنند.

انواع مختلفی از تفاله هایی که مخصوص خوراک دام ها موجود می باشند که باقی مانده مواد غذایی گوناگونی می باشد. تفاله سیب درختی یکی از نمونه های این خوراک می باشد که دارای مواد مغذی متعددی هستند و موجب پروار شدن مناسب دام ها می شود.

ذرت و انواع کنسانتره های مختلفی نیز وجود دارند که به صورت های ترکیب با یکدیگر در وعده های مختلف در مقدار های مشخص در غذای این حیوانات چهار ما گنجانده می شود.

لازم به ذکر است که انواع تفاله های خشک و تر مختلفی موجود می باشند که از جمله آن ها می توان به تفاله های میوه ها و مواد غذایی مانند سیب درختی، چغندر، هویج، گوجه و انواع مرکبات پرتقال، لیمو و نارنج اشاره کرد. هم چنین موادی مانند آلبالو، انگور و خرما نیز به صورت تفاله معمولا خشک تهیه گردیده و در وعده های غذایی دام ها به آن ها خورانده می شود.

انواع علوفه و موادی این چنینی نیز برای خوراک دام ها استفاده می شوند که تمامی آن ها حاوی موادی مغذی و بسیار مفید می باشند و موجب افزایش وزن معقول و مناسب انواع دام ها می گردد.

مرکز پخش تفاله سیب درختی خوراک دام

مرکز پخش تفاله سیب درختی خوراک دام مرکز پخش تفاله سیب درختی خوراک دام نمونه محصولاتی با کیفیت بالا را تحت شرایطی استثنایی و بی نظیر مانند تامین نیاز مصرف کنندگان به بهترین نحو، تحویل محصولی مرغوب بدون ضایعات مضر برای دام ها با نرخی مناسب و معقول برای این عزیزان پخش و عرضه می نماید.

مشتریان و مصرف کنندگان اجمند و گرامی برای خرید محصول مورد نظر از مرکز پخش خوراک دام می توانند به این سایت که عرضه و تبلیغ این محصولات را بر عهده دارد مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را مقدار مورد نیاز خریداری کرده و استفاده نمایند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید