مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله خوراک دام مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی بهترین تفاله خوراک دامفروش تفاله خوراک دام مرغوب

تفاله دام، خوراکی مهم و اقتصادی برای انواع مختلفی از دام ها از جمله گوسفند، گاو، گاومیش و غیره می باشد که برای استفاده از آن باید در مقدار مشخص با علوفه اصلی مخلوط گردد و مورد استفاده دام قرار گیرد. تفاله خوراک دام مرغوب، به علت ارزش غذایی زیاد و هم چنین قیمت بسیار ارزان آن امروزه بازار پسندی فوق العاده دارد.

خرید تفاله خوراک دام مرغوب

معرفی بهترین تفاله خوراک دام

معرفی بهترین تفاله خوراک دام بخش عمده ای از هزینه های پرورش دام شامل قسمت خوراکی آن می باشد. امروزه به دلیل افزایش بی رویه قیمت علوفه هایی مانند یونجه، کاه و غیره سبب شده است دخل و خرج دامداران با هم همخوانی نداشته باشد. یکی از راهکار ها برای کاهش این هزینه ها به کار بردن تفاله در جیره غذایی دام ها می باشد. تحقیقات زیادی در مورد تفاله ها انجام گرفته تا مشخص شود که در میزان شیر و گوشت دام چقدر تاثیرگذار خواهد بود. خوشبختانه تفاله ها به دلیل ارزش غذایی بالا حاوی انواع املاح مورد نیاز دام می باشند و طی تحقیقات مشخص شد که هیچ گونه تاثیری منفی در پرورش دام ها ندارند.

بخش عمده ای از محصولات فرعی کشاورزی که قابلیت مصرف و تغذیه ای را برای انسان ندارند و در واقع بدون استفاده می باشند، امروزه به جای دور ریختن این مواد طی فرآیند های که در کارگاه ها روی آن ها انجام می شود، به حالت مناسبی برای غذای دام در می آیند. تفاله ممکن است از پسماند های کشاورزی و منابع طبیعی باشد که از محصول اصلی زراعت و باغداری و غیره به دست می آیند. از مهم ترین این پسماند ها می توان به محصولات گوجه فرنگی، شیرین بیان، هویج، چغندرقند، سیب، جو، حتی از پوسته و هسته ی انار نیز برای تهیه تفاله استفاده می شود.

 تفاله باید حدود 30 درصد با علوفه اصلی دام مخلوط گردد و در مصرف آن نباید زیاده روی صورت گیرد. استفاده از تفاله برای خوراک دام های شیری نیز قابل استفاده می باشد. خرید تفاله خوراک دام از مراکز فروش معتبر آن، تاثیر به سزایی در کاهش هزینه های جیره ی غذایی دام های پروار دارد.

فروش تفاله خوراک دام مرغوب

فروش تفاله خوراک دام مرغوب استفاده زیاد از دانه های غلات در جیره غذایی دام در دوره پرواربندی، گذشته از افزایش هزینه تولید، موجب ایجاد اختلالات گوارشی از جمله اسیدوز می شود. تفاله های خشک و پرس شده به دلیل پروتئین بالا و عدم رطوبت در آن ها بسیار مورد استقبال دامداران قرار گرفته و جایگزین مناسبی با علوفه های گران قیمت و سایر خوراک های پرهزینه می باشند. فروش تفاله خوراک دام با قیمت مناسب از طریق این وب سایت انجام می پذیرد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید