مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع تفاله چغندر برای دام با کیفیت عالی

آنچه در این مقاله میخوانید...

اثر استفاده از تفاله چغندر در جیره دام هاقیمت دقیق تفاله چغندر برای دام در سال 99

استفاده از تفاله چغندر قند برای دام به دلیل اینکه دارای کلسیم فراوان می باشد و از طرفی به دلیل اینکه به راحتی برای دام قابل هضم است بسیار مورد استفاده قرار دارد لذا متقاضیان این خوراک به دنبال خرید انواع تفاله چغندر برای دام با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب و ارزان هستند.

خرید انواع تفاله چغندر برای دام با کیفیت عالی

اثر استفاده از تفاله چغندر در جیره دام ها

اثر استفاده از تفاله چغندر در جیره دام ها تفاله چغندر قند به دلیل این که دارای الیاف است به خوبی توسط دام هضم می شود و از طرفی قند موجود در آن نسبت به سایر خوراک دام ها بیشتر است در نتیجه می تواند به راحتی انرژی مورد نیاز دام را تامین نماید. اما باید توجه داشت که پروتئین موجود در این خوراک از جو و سایر غلات دیگر کمتر می باشد. 

لذا بهتر است که این نوع خوراک دام را با سبوس، ذرت و جو ترکیب نمود تا ارزش غذایی آن چند برابر خواهد. شد. استفاده از تفاله چغندر قند به دو صورت خشک و خیس شده مورد استفاده قرار می گیرد. 

از مهم ترین مزیت استفاده از چغندر قند به همراه سایر خوراکی های دیگر ، به دلیل خوش خوراک بودن آن، موجب می شود تا دام غذای بیشتری را مصرف نماید و در نتیجه به وزن گیری دام بسیار کمک می کند. 

خواص تفاله چغندر به همراه قیمت مناسب آن موجب شده است تا دامداران در سطح وسیعی از این خوراک برای دام های خود استفاده کنند. 

قیمت دقیق تفاله چغندر برای دام در سال 99

قیمت دقیق تفاله چغندر برای دام در سال 99 در سال های اخیر خوراک دام نوسانات زیادی را شاهد بوده اند، در سال 99 نیز قیمت ارز با توجه به تغییرات زیادی که داشته موجب شده بود تا خوراک دام به صورت کلی قیمت ثابتی نداشته باشند. 

قیمت تفاله چغندر دامی نیز با توجه از تاثیر نوسانات سایر خوراک دامی، تغییرات زیادی در سال 99 را شاهد بود، در نتیجه بهتر است قبل از  خرید تفاله چغندر دامی از آخرین نرخ و قیمت دقیق آن اطلاع کسب کنید تا مجبور نشوید آن را گران بخرید. 

اما از کجا می توان قیمت روز این کالا را به صورت دقیق مشخص نمود؟ در بازار با توجه به تنوع کیفیت و تنوع تولید کننده این کالا، در صورت عدم آشنایی با انواع کیفیت این محصول ممکن است دچار سردرگمی شوید.  

شما می توانید آخرین نرخ و قیمت دقیق تفاله چغندر دامی را از کارشناسان ما استعلام نمایید. کارشناسان این مرکز با توجه به فعالیت در این زمینه، از تجربه کافی جهت راهنمایی شما برخوردار هستند. شما با ارتباط مستقیم با این کارشناسان می توانید علاوه بر مشاوره با آن ها، از قیمت دقیق این محصول اطلاع کسب نمایید.    

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید