مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تفاله گوجه در تغذیه دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

نحوه خرید تفاله گوجهخواص تفاله گوجه برای دام
تفاله گوجه در تغذیه دام

اگر در تامین تفاله گوجه برای تغذیه دام، کاهش هزینه برایتان مهم است توصیه میکنم این مطلب را تا آخر بخوانید. بی شک بیشترین هزینه دام مربوط به خوراک آن می باشد و پیدا کردن خوراک ارزان تر برای آن می تواند کمک شایانی به افزایش درامد دامدار کند.

تفاله گوجه، چغندر قند و هویج از مواردی هستند که می توانند در کاهش هزینه دامدار کمک کنند. قیمت اینگونه تفاله ها اصلا قابل مقایسه با قیمت خوراک اصلی دام نمی باشد و اگر از ترکیب این خوراک با خوراک اصلی دام برای تغذیه آن استفاده شود به کاهش هزینه دامدار کمک زیادی خواهد کرد.

تفاله گوجه در تغذیه دام

نحوه خرید تفاله گوجه

نحوه خرید تفاله گوجه

آیا تا کنون برای دامداری خود تفاله گوجه خرید نموده اید و میدانید چگونه باید آنرا به دام بدهید؟ خرید تفاله گوجه با گسترش اینترنت در سراسر دنیا راحت تر شده است و کار را برای پیدا نمودن تامین کنندگان بزرگ این محصول آسوده نموده است. استفاده از خوراک فرعی از جمله تفاله گوجه، سیب، هویج، لیمو و چغندر ضمن کاهش هزینه های خوراک، باعث وابستگی کمتر دام به غلات میشود و با توجه به کمبود تولید غلات در کشور، وابستگی کشور عزیزمان را به واردات محدود تر میکند.

ضایعات کشاورزی و بقایای حاصل از فراوری و ابگیری محصولات کشاورزی، با توجه به حجم انبوه تولید آن و هزینه ناچیز آن نسبت به خوراک دام، یکی از بهترین منابع برای کاهش و قطع وابستگی به واردات خوراک دام و طیور در کشور است. ترغیب دامدار به کاهش هزینه ها مساوی است با کاهش هزینه تولید گوشت و شیر در کشور و در نتیجه خرید بیشتر مردم.

خواص تفاله گوجه برای دام

خواص تفاله گوجه برای دام

از آنجایی که تفاله گوجه فرنگی دارای پروتئین نسبتا بالای گیاهی است و از طرفی انرژی کمی هم تولید میکند میتوان نوع تر آن را با ترکیب با مواد جاذب رطوبت خوراک دام از جمله سبوس و ارد جو ترکیب کرد و خوراک بسیار ویژه برای دام گوشتی و شیری تهیه کرد. کیفیت پروتئین موجود در این نوع تفاله باعث بهبود و افزایش مادگاری گوشت تولیدی میشود.

بزرگترین مرکز تولید و توزیع انواع تفاله، با افزایش انبارهای توزیع خود در سراسر کشور توانسته است قیمت مناسب این محصول را برای دامداران محترم فراهم کند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید