مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزان ترین قیمت تفاله گوجه

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت تفاله گوجهخرید و فروش تفاله گوجه با قیمت مناسبفروشنده ارزان ترین تفاله گوجهفروش اینترنتی و آنلاین محصول تفاله گوجهفروش عمده تفاله گوجه در کشور
قیمت تفاله گوجه

قیمت تفاله گوجه در بازار تجاری با ارزان ترین قیمت ممکنه به تصویب رسیده است و در خدمت مشتریان و درخواست دهندگان قرار گرفته و مورد استفاده در مصارف دامی قرار می گیرد.

قیمت تفاله گوجه

تفاله گوجه در مصارف تغذیه دامی در طیف وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ساختارهای ویتامینی فراوان هم برای رشد دام بسیار مفید می باشد و هم برای فراورده های دامی.

از تفاله گوجه بیش تر برای تغذیه دام های گوشتی استفاده می کنند و باید گفت قیمت خریداری این محصول برای متقاضیان داخلی بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد.

خرید و فروش تفاله گوجه با قیمت مناسب

قیمت تفاله گوجه

تفاله گوجه در ایران با قیمتی مناسب و ارزان به فروش می رسند و دارای ویتامین های نهفته بسیاری در دل خود هستند که محصولات دامی را پربار می کنند.
یک نکته بسیار مهم در زمینه استفاده از تفاله گوجه وجود دارد و آن هم این است که وقتی در تغذیه دام ها از این محصول استفاده شود، محصول گوشت تولیدی از طول عمر بالایی برخوردار می شود.

حال به برخی از ویتامین های موجود در تفاله گوجه اشاره خواهیم کرد:

  • چربی خام
  • عصاره نیتروژن
  • الیاف خام
  • درصد رطوبت
  • ویتامین E

فروشنده ارزان ترین تفاله گوجه

خریداران برای مصارف دامی خود نیاز به محصول تفاله گوجه فراوانی دارند تا بتوانند محصول مربوطه را جایگزین مواد مصرفی گوناگون دیگر بنمایند.

از این سو فروشنده بزرگ ایرانی که سال هاست در زمینه فروش محصول تفاله های صنعتی فعالیت دارد، شرایط ویژه فروشی را بر روی محصول تفاله گوجه قرار داده است و این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار تاجران و خریداران قرار می دهد.

فروش اینترنتی و آنلاین محصول تفاله گوجه

قیمت تفاله گوجه

فروشنده ارزان ترین تفاله گوجه در ایران، به فکر راحتی مشتریان و متقاضیان می باشد و از این سو فروشگاهی آنلاینی را به راه اندازی رسانده است تا از این سو بتواند باکیفیت ترین محصول تفاله گوجه را به صورت غیرحضوری به دست مشتریان برساند.

و مسئله مهم در این جا این است که فروشنده بزرگ ایرانی این محصول کیفی و صنعتی، حتی در این فروش غیرحضوری هم مهر ضمانت و کیفیت را بر روی این محصول تفاله گوجه نهاده است.

فروش عمده تفاله گوجه در کشور

مصرف کنندگان محصول تفاله گوجه در صنایع دامی خود در طیف وسیعی نیاز به این محصول دارند و از این رو تولید کننده و فروشنده تفاله گوجه در تلاش است که بتواند این محصول کاربردی را به صورت انبوه و عمده به فروش و مصرف برساند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید